Bizim siparişleri versinlerde ondan sonra ne yapıyorlarsa yapsınlar. Bu kadar düzensiz ve saçma bir verimerkezi daha yoktur heralde dünyada.
Az önce ticket attım. 32 gündür oyalıyorsunuz ne zaman teslim edeceksiniz diye bakalım ne cevap verecekler...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:40:59 -->-> Daha önceki mesaj 13:45:27 --
Ve an itibari ile gelen cevap :
Please accept our apologize about the answer' delay. This is still processing, i can't give any others details. Alls orders of theses server were blocked to deliver them asap.