• 03-09-2013, 00:20:11
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım var tabi direk bukadar ucuz değil ama bunlarda bir oluşuma gitmişler sizde bir bakın derim http://www.online.net/fr
    Böyle şeyler yapmayın
    https://www.r10.net/1067647940-post216.html

    o konudan hatırlıyorum sizi. Online.net düşmana önerilmez ve bildiğim kadarı ile Türkiye'ye satışı kapattılar. Bunlar yüzünden fransızlardan tiksinir olmuştum.
  • 03-09-2013, 03:04:04
    supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle şeyler yapmayın
    https://www.r10.net/1067647940-post216.html

    o konudan hatırlıyorum sizi. Online.net düşmana önerilmez ve bildiğim kadarı ile Türkiye'ye satışı kapattılar. Bunlar yüzünden fransızlardan tiksinir olmuştum.
    bakın ben buranın hat konusunda halen düşüncelerimi değiştirmedim lakin arkadaşımda şuan olan server gerçekten iyi artı teslimatları herzaman hızlıydı ve halen hızlı türkiyeye satışları halen var arkadaşım sürekli ordan çekmeye başladı gerçi o hep yüksek makine alıyor belkide ondandır ama adam serverlarından memnun. Bana sorarsanız alırmısın hayır almam ben up dow yapan bir insanım ama burada takılan birçok insan webmaster hostçu falan benim ddos gibi olaylarşla hiç alakam yok ama burada herkesin öncelik verdiği olay bunlar ben bu sebeple online.net yazdım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:04:04 -->-> Daha önceki mesaj 02:58:10 --

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun ks ve minisplerin satışları durdurulacakmış, ne zaman tekrar satışa başlanacağı belirsiz.

    http://forum.ovh.com/showthread.php?p=563307#post563307
    Daha önce de eylül ayında düzene girecek denmişti sanırım çare düzen buymuş satışı durdur
  • 03-09-2013, 03:10:03
    online net bence iyiydi ama bir türlü ödeme alamıyor
  • 03-09-2013, 08:41:27
    Günaydın arkadaşlar. Yeni bir gün yeni umutlar.
    Bugün herkesin siparişlerini teslim alabilmesi dileklerimle

    Hayırlı işler , bol kazançlar.
  • 03-09-2013, 14:40:59
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun ks ve minisplerin satışları durdurulacakmış, ne zaman tekrar satışa başlanacağı belirsiz.

    http://forum.ovh.com/showthread.php?p=563307#post563307
    Bizim siparişleri versinlerde ondan sonra ne yapıyorlarsa yapsınlar. Bu kadar düzensiz ve saçma bir verimerkezi daha yoktur heralde dünyada.

    Az önce ticket attım. 32 gündür oyalıyorsunuz ne zaman teslim edeceksiniz diye bakalım ne cevap verecekler...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:40:59 -->-> Daha önceki mesaj 13:45:27 --

    Ve an itibari ile gelen cevap :

    Please accept our apologize about the answer' delay. This is still processing, i can't give any others details. Alls orders of theses server were blocked to deliver them asap.
  • 03-09-2013, 14:44:09
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim siparişleri versinlerde ondan sonra ne yapıyorlarsa yapsınlar. Bu kadar düzensiz ve saçma bir verimerkezi daha yoktur heralde dünyada.

    Az önce ticket attım. 32 gündür oyalıyorsunuz ne zaman teslim edeceksiniz diye bakalım ne cevap verecekler...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:40:59 -->-> Daha önceki mesaj 13:45:27 --

    Ve an itibari ile gelen cevap :

    Please accept our apologize about the answer' delay. This is still processing, i can't give any others details. Alls orders of theses server were blocked to deliver them asap.
    yani ne diyor
  • 03-09-2013, 14:45:29
    sunucuoptimizasyon.com
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani ne diyor
    Net bilgi veremem diyor, siparişlerin hızlı teslimi için yeni sipariş alımını kapattık bekleyin az diyor
  • 03-09-2013, 14:47:19
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani ne diyor
    Sizinle 1 aydır dalga geçiyoruz ve geçmeye devam edeceğiz diyor ne diyecek
  • 03-09-2013, 14:47:35
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net bilgi veremem diyor, siparişlerin hızlı teslimi için yeni sipariş alımını kapattık bekleyin az diyor
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinle 1 aydır dalga geçiyoruz ve geçmeye devam edeceğiz diyor ne diyecek

    süper cevap vermiş, benimde aklıma süper cevaplar geliyor