supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle şeyler yapmayın
https://www.r10.net/1067647940-post216.html

o konudan hatırlıyorum sizi. Online.net düşmana önerilmez ve bildiğim kadarı ile Türkiye'ye satışı kapattılar. Bunlar yüzünden fransızlardan tiksinir olmuştum.
bakın ben buranın hat konusunda halen düşüncelerimi değiştirmedim lakin arkadaşımda şuan olan server gerçekten iyi artı teslimatları herzaman hızlıydı ve halen hızlı türkiyeye satışları halen var arkadaşım sürekli ordan çekmeye başladı gerçi o hep yüksek makine alıyor belkide ondandır ama adam serverlarından memnun. Bana sorarsanız alırmısın hayır almam ben up dow yapan bir insanım ama burada takılan birçok insan webmaster hostçu falan benim ddos gibi olaylarşla hiç alakam yok ama burada herkesin öncelik verdiği olay bunlar ben bu sebeple online.net yazdım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:04:04 -->-> Daha önceki mesaj 02:58:10 --

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun ks ve minisplerin satışları durdurulacakmış, ne zaman tekrar satışa başlanacağı belirsiz.

http://forum.ovh.com/showthread.php?p=563307#post563307
Daha önce de eylül ayında düzene girecek denmişti sanırım çare düzen buymuş satışı durdur