• 02-09-2013, 21:54:47
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    destek departmanına açtıysanız 2 haftadan önce gelmiyor valla
    ya perşembe açtım cuma verdiler geri cvp yazdım hala cvp yok
  • 02-09-2013, 22:01:39
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    destek departmanına açtıysanız 2 haftadan önce gelmiyor valla
    turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya perşembe açtım cuma verdiler geri cvp yazdım hala cvp yok
    bana torpil mi yapıyorlar yoksa

  • 02-09-2013, 22:12:20
    sunucuoptimizasyon.com
    Geçmiş olsun ks ve minisplerin satışları durdurulacakmış, ne zaman tekrar satışa başlanacağı belirsiz.

    http://forum.ovh.com/showthread.php?p=563307#post563307
  • 02-09-2013, 22:25:13
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun ks ve minisplerin satışları durdurulacakmış, ne zaman tekrar satışa başlanacağı belirsiz.

    http://forum.ovh.com/showthread.php?p=563307#post563307
    Biz hazırını alalımda satışı durdursalarda olur Bu arada mSP ABD lokasyon var ve fiyar 40.99€ olmuş sanırım DDOS koruma fiyata eklendi 1€ olarak.
  • 02-09-2013, 22:30:27
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana torpil mi yapıyorlar yoksa

    İlk yanıt geldikten sonraki yanıtlar daha hızlı geliyor, en azından bana öyle oluyor...
  • 02-09-2013, 22:30:58
    Bu çok kötü oldu 3 adet mSP-SSD sipariş edecekken birden sadece BHS lokasyon seçebildim. 2 haftadan önce sanırım açılmaz siparişler , mevcut mSP siparişlerini teslim edip sonra açacaklar sanırım.
  • 02-09-2013, 22:36:09
    sunucuoptimizasyon.com
    2-3 hafta civarı satış olmayacakmış ks ve splerin. Sunucu ödeme onay ve teslimleri nedeniyle beyefendilerin üzerinde çok iş yükü olmuş, diğer servislere gerekilen önemi veremiyorlarmış Bize mi sordunuz bu fiyattan sunucu verirken.
  • 02-09-2013, 22:41:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun ks ve minisplerin satışları durdurulacakmış, ne zaman tekrar satışa başlanacağı belirsiz.

    http://forum.ovh.com/showthread.php?p=563307#post563307
    uyandı kerizler
  • 02-09-2013, 22:53:39
    fransızca yahut ingilizce bilen yokmu. mevcut siparişleri ne zaman teslim edeceksiniz diye konuya yazsak.