Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun ks ve minisplerin satışları durdurulacakmış, ne zaman tekrar satışa başlanacağı belirsiz.

http://forum.ovh.com/showthread.php?p=563307#post563307
uyandı kerizler