• 30-08-2013, 14:24:30
    turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Votre demande est liée à la tache travaux qui fait référence à la maintenance du réseau interne OVH : http://travaux.ovh.net/?do=details&id=9224

    Vous pouvez voir en dernier commentaire le détail de ce qu'il s'est passé durant cette maintenance.

    Nous avons mis tout en œuvre pour rétablir le bon fonctionnement au plus vite. Maintenant tout est rétabli et fonctionnel à nouveau.

    Cela a impacté aussi certaines opérations lancées sur les serveurs tels que le reboot hardware et le basculement d'IP Failover.

    Pour le basculement des IP Failover il y a encore quelques ralentissements qui seront rattrapés dans la journée.

    Nous vous prions d'accepter nos excuses pour la gêne occasionnée, n'hésitez pas à nous recontacter pour toutes informations supplémentaires.


    bu nedemek arkadaşlar anlayan varmı acaba ?
    Arifin yazdığı olay bakım varmış ( router ) sizin sunucu kısmında özür dileriz bu gecikme vs. için demişler yani sorun yok düzelir gün içi.
  • 30-08-2013, 14:25:17
    turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Votre demande est liée à la tache travaux qui fait référence à la maintenance du réseau interne OVH : http://travaux.ovh.net/?do=details&id=9224

    Vous pouvez voir en dernier commentaire le détail de ce qu'il s'est passé durant cette maintenance.

    Nous avons mis tout en œuvre pour rétablir le bon fonctionnement au plus vite. Maintenant tout est rétabli et fonctionnel à nouveau.

    Cela a impacté aussi certaines opérations lancées sur les serveurs tels que le reboot hardware et le basculement d'IP Failover.

    Pour le basculement des IP Failover il y a encore quelques ralentissements qui seront rattrapés dans la journée.

    Nous vous prions d'accepter nos excuses pour la gêne occasionnée, n'hésitez pas à nous recontacter pour toutes informations supplémentaires.


    bu nedemek arkadaşlar anlayan varmı acaba ?
    İngilizcesi:
    Alıntı
    Your request is related to the work task that refers to the maintenance of internal OVH network http://travaux.ovh.net/?do=details&id=9224

    You can see last comment the details of what happened during this maintenance.

    We have made ​​every effort to restore the functioning more quickly. Now everything is back up and running again.

    This has also impacted some operations launched on servers such as hardware and reboot the IP Failover failover.

    For failover IP Failover there are still some delays will be caught up in the day.

    Please accept our apologies for the inconvenience, please do not hesitate to contact us again for any further information.
    Talebinizi iş sırasına almışlar. OVH'ın dahili networkünde çalışma yapıyorlarmış. http://travaux.ovh.net/?do=details&id=9224 adresinden durumla ilgili bilgi alabileceğinizi belirtmişler. Çoğu şey normale dönmüş fakat IP Failover'lar ile ilgili problem bazı yerlerde devam ediyormuş. O sorun da gün içerisinde normale dönermiş.
  • 30-08-2013, 14:33:15
    cvplar için tşk ederim herşey bizi buluyo ya dünden beri aynı sorunla uğraşıyoruz. inş bugün düzelir.
  • 30-08-2013, 14:50:39
    turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cvplar için tşk ederim herşey bizi buluyo ya dünden beri aynı sorunla uğraşıyoruz. inş bugün düzelir.
    Bak bize sunucu yok sorun yok ohh gel keyfim gel
  • 30-08-2013, 15:56:45
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arifin yazdığı olay bakım varmış ( router ) sizin sunucu kısmında özür dileriz bu gecikme vs. için demişler yani sorun yok düzelir gün içi.
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizcesi:

    Talebinizi iş sırasına almışlar. OVH'ın dahili networkünde çalışma yapıyorlarmış. http://travaux.ovh.net/?do=details&id=9224 adresinden durumla ilgili bilgi alabileceğinizi belirtmişler. Çoğu şey normale dönmüş fakat IP Failover'lar ile ilgili problem bazı yerlerde devam ediyormuş. O sorun da gün içerisinde normale dönermiş.
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bize sunucu yok sorun yok ohh gel keyfim gel
    yok zaten banada gelmedi bu eski sunucu eski kimsufi i5 hatta yenisi gelde bundakileri yenisine taşıyacam ama gelmedi ayın 8inde verdim siparişi. beklioz bakalım

    şu ipleri hala düzeltmediler nası bi çalışma bu ya herşeyin içine etti bıraktı. çalışan şeyler çalışmaz oldu
  • 30-08-2013, 17:13:48
    14.08.2013 GRA msp sipariş vermiştim 100 mbit de seçtim ama hala bekliyoruz...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 30-08-2013, 20:06:23
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizcesi:

    Talebinizi iş sırasına almışlar. OVH'ın dahili networkünde çalışma yapıyorlarmış. http://travaux.ovh.net/?do=details&id=9224 adresinden durumla ilgili bilgi alabileceğinizi belirtmişler. Çoğu şey normale dönmüş fakat IP Failover'lar ile ilgili problem bazı yerlerde devam ediyormuş. O sorun da gün içerisinde normale dönermiş.
    çalışma bitti sanırım ama hala düzelme olmadı bnde kaldık öle sitede açılmıyor.
  • 31-08-2013, 12:33:56
    sunucular hakkında bı acıklama yok dıme teslım tarihi falan 1 ay oldu dilek olay
  • 31-08-2013, 13:03:47
    Lokasyon seçmemize rağmen sunucu hala ortalarda yok. Galiba bi 1 ay daha bekletecekler