Arifin yazdığı olay bakım varmış ( router ) sizin sunucu kısmında özür dileriz bu gecikme vs. için demişler yani sorun yok düzelir gün içi.
İngilizcesi:
Talebinizi iş sırasına almışlar. OVH'ın dahili networkünde çalışma yapıyorlarmış.
http://travaux.ovh.net/?do=details&id=9224 adresinden durumla ilgili bilgi alabileceğinizi belirtmişler. Çoğu şey normale dönmüş fakat IP Failover'lar ile ilgili problem bazı yerlerde devam ediyormuş. O sorun da gün içerisinde normale dönermiş.
Bak bize sunucu yok sorun yok ohh gel keyfim gel
yok zaten banada gelmedi bu eski sunucu eski kimsufi i5 hatta yenisi gelde bundakileri yenisine taşıyacam ama gelmedi ayın 8inde verdim siparişi. beklioz bakalım
şu ipleri hala düzeltmediler nası bi çalışma bu ya herşeyin içine etti bıraktı. çalışan şeyler çalışmaz oldu