şuana kadar konuya uğramadı. ben de biraz derslere ara vereyim en iyisi
ayıptır +18 (
http://forum.ovh.com/showthread.php?t=90290)
aramızda kalsın
valla onların anlamsından ziyade bu durumdan korkuyorum. 10 gündür sadece bir kelimeyi çözebildiler. fransızca bilen bir Türk çıkıp bu size saydırıyor demedikçe sıkıntı yok. böyle iyi gidiyor muhabbetimiz gençlerle.
valla kardeşim şu SerVaL resmen kendini harap etmiş çözebilmek için

umarım mahallesinde, iş yerinde veya bir ahbabının tanıdığı türk yoktur yada varsa umarım o türk tercümeyi sansürleyerek yapar

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:01:28 -->-> Daha önceki mesaj 00:54:27 --
SerVaL son mesajında baya debelenmiş artı senin siteye kadar bulmuş bu adam ovh çalışanı altta youtube videolarına bak bu adam ovh den patrona haber uçurmasın