şuana kadar konuya uğramadı. ben de biraz derslere ara vereyim en iyisi
ayıptır +18 (
http://forum.ovh.com/showthread.php?t=90290)
aramızda kalsın
valla onların anlamsından ziyade bu durumdan korkuyorum. 10 gündür sadece bir kelimeyi çözebildiler. fransızca bilen bir Türk çıkıp bu size saydırıyor demedikçe sıkıntı yok. böyle iyi gidiyor muhabbetimiz gençlerle.