MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuana kadar konuya uğramadı. ben de biraz derslere ara vereyim en iyisi



ayıptır +18 (http://forum.ovh.com/showthread.php?t=90290)
aramızda kalsın



valla onların anlamsından ziyade bu durumdan korkuyorum. 10 gündür sadece bir kelimeyi çözebildiler. fransızca bilen bir Türk çıkıp bu size saydırıyor demedikçe sıkıntı yok. böyle iyi gidiyor muhabbetimiz gençlerle.
Cem yılmaz aklıma geldi

Alıntı
bıldırki hurmalar gelir g*tünü tırmalar, al bunu çevir
http://www.izlesene.com/video/cem-yi...rmalar/2128485