• 22-08-2013, 12:24:11
    Teslim aldıklarım RBX den Kimsufi 2G sunucular
  • 22-08-2013, 12:26:00
    sunucuoptimizasyon.com
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teslim aldıklarım RBX den Kimsufi 2G sunucular
    Ne zaman sipariş vermiştiniz kimsufileri, benim 25 Temmuzdaki siparişim hala bekliyor.

    Bu arada GRA dan 1 minisp ssd, sbg den 1 eg 64 bekliyoruz. eg 64 ün teslim süresi 24 saatti ama 2 gün oldu gelen giden yok.
  • 22-08-2013, 12:29:39
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman sipariş vermiştiniz kimsufileri, benim 25 Temmuzdaki siparişim hala bekliyor.

    Bu arada GRA dan 1 minisp ssd, sbg den 1 eg 64 bekliyoruz. eg 64 ün teslim süresi 24 saatti ama 2 gün oldu gelen giden yok.
    Sipariş tarihim

    30 Temmuz 2013 ama kartın onaylanması baya sürmüştü ben alırken tüm hepsini hollanda üzerinden aldım etkisi olabilirmi bilmiyorum.
  • 22-08-2013, 12:40:25
    sunucuoptimizasyon.com
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş tarihim

    30 Temmuz 2013 ama kartın onaylanması baya sürmüştü ben alırken tüm hepsini hollanda üzerinden aldım etkisi olabilirmi bilmiyorum.
    Evet büyük ihtimalle ondandır.
  • 22-08-2013, 13:08:05
    Serveur dédié EG 64G Reloaded

    Bu sunucuyu alacaktım ama bu konuyu görünce vaz geçtim.Acaba sunucuyu hemen teslim ederlermi?
  • 22-08-2013, 13:20:20
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serveur dédié EG 64G Reloaded

    Bu sunucuyu alacaktım ama bu konuyu görünce vaz geçtim.Acaba sunucuyu hemen teslim ederlermi?
    Onu Bilmiyorum ancak bana MSP den lazım oldu siparişini vereceğim bakalım kaç günde teslim edilecek yanda 1H yazıyor hadi hayırlısı
  • 22-08-2013, 13:21:28
    Dolar Euro zaten artıyor FED sağolsun TL'yi ve Hindistan rupisini darmadağan etti, hatta bizde ki $ ve € artışı mini devalüasyon bile sayılabilir. Bence bu aralar bırakın OVH yada diğer yabancı d.c leri Türk firmalardan sunucu alın eziyet çekmeyin.

    Not : Bizim yerli sunucu hizmetimiz yok sadece y.dışı çalışıyoruz ama şu an inanın devamlı fiyat güncellemek oldukça can sıkıntısı yarattığından bu mesajı yazma gereksinimi duydum.
  • 22-08-2013, 13:59:11
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 milyar dolarlık şirket, sizin 3-5 euronuzun peşinde yani.

    gerçekten kitap yazmalısınız.
    sen ne diyorsun hoca. 10 milyar dolarlık dediğin şirketin yaptığı rezillikleri bırak 99 sayfayı doldurmuş olan konunun ortasındaki lafa tak. Bu konuda toplasan 3-5 mesajın var geldin benim yazdığımamı taktın. Eleştirecek dürtecek yer arıyordunda, ovh nin saçmalıklarını bırakıp bu konuda kim saçmalayacak acaba diyemi baktın??

    10 milyarlık firma dediğiniz benim söylediklerimden daha da aşağılara düştü. O kadar ki sen bile yapmazsın onların yaptığını.

    Kişisel olarak algılama. 10 milyarlık firma ya, o açıdan kıyaslıyorum.
  • 22-08-2013, 14:05:25
    10 milyar dolar ama 10 milyon değil.