SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 milyar dolarlık şirket, sizin 3-5 euronuzun peşinde yani.

gerçekten kitap yazmalısınız.
sen ne diyorsun hoca. 10 milyar dolarlık dediğin şirketin yaptığı rezillikleri bırak 99 sayfayı doldurmuş olan konunun ortasındaki lafa tak. Bu konuda toplasan 3-5 mesajın var geldin benim yazdığımamı taktın. Eleştirecek dürtecek yer arıyordunda, ovh nin saçmalıklarını bırakıp bu konuda kim saçmalayacak acaba diyemi baktın??

10 milyarlık firma dediğiniz benim söylediklerimden daha da aşağılara düştü. O kadar ki sen bile yapmazsın onların yaptığını.

Kişisel olarak algılama. 10 milyarlık firma ya, o açıdan kıyaslıyorum.