MaxTurk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
OVH'tan Yeni £2.99'luk Dedicated
1.600
●96.370
- 19-08-2013, 18:58:24Hiç sorma hocam mahvettiler bizi. Bir proje vardı 15 gün önce planlanan hala sunucu ortada yokki hayata geçirelim :/
- 19-08-2013, 18:59:46bekleme kervanında bende varım ne yazıkkiSahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2013, 19:02:41Yani yolunda gitmeyen birşeyler var. En amatör firma bile böyle bir kampanya yapmadan önce patlama yaşatacağını düşünerekten stok belirlei yada kendini ona göre ayarlar. Onbinlere sipariş alıp daha sonra yok switch yetersiz geliyor yok yeterli donanım yok derse iş sakata biner. Gerçekten garip bir durum içerisinde olduğumuz kanısındayım.
- 19-08-2013, 20:39:58elleri mahkum teslim edecekler okadar siparişi geri iade etmeye kalkmazlarSahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2013, 21:14:34mSP ile kıyaslamak gerekirse hangi işlemci daha iyi ? i7 olan mı E3 1245v2 olan mı ?Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2013, 21:18:06e3 1245 daha iyi tabiki.Hayko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
i7 olan işlemci i7 920, cpu mark puanı 5000, e3 1245 in cpu mark puanı 9000, ayrıca e3 daha yeni nesil bir server işlemcisidir. - 19-08-2013, 21:38:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.valla ben size söylim arkadaşlar bu OVH tan çöp bile alınmaz. ayın 15 inde ödeme yaptım aynı gece ödeme onaylandı hala mSP SSD makine verilecek. Kendim için alsaydım hiç önemli değildi arkadaşıma rezil oldum. Olan o oldu.
Siz siz olun bu Fransız kırmalarına asla güvenerek kuyuya inmeyin. Yarı yolda bile kalmazsınız çünkü yolun ortasına bile varamazsınız. Neden mi adamlar zahmet edip ticketlara cevap bile yazmıyorlar sadece günlerce stres içinde bekleyip paranızla nasıl rezil olduğunuza şahit oluyorsunuz! - 19-08-2013, 23:13:16Ayın 15 indemiilinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 gündür maina bekliyorsun çok çokta. Bende ayın 3 ünde verdim siparişi 4 ünde onay geldi hala bekliyorum. VE üstelik hala Temmuz sonunda sipariş verenler beklerken
- 19-08-2013, 23:45:32ilinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleŞimdi arkadaşlar yanlış anlamayın ama burada herkesin yazdığı zaten hep aynı server siparişi veriyoruz ama teslim edilmiyor teslimatlar 15 hatta daha fazla günü buluyor kısacası buradan sipariş verirseniz aceleniz olmaması lazım bol zaman ve kenarda durmasında mahsur olmayan bir miktar paranız çelik gibide sinirleriniz varsa sıkıntı yapmadan alabilirsinizulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 gündür maina bekliyorsun çok çokta. Bende ayın 3 ünde verdim siparişi 4 ünde onay geldi hala bekliyorum. VE üstelik hala Temmuz sonunda sipariş verenler beklerken