• 19-08-2013, 18:58:24
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ovh 2014'ü görürse alırız heralde bu gidişle bu yılı bile çıkartamayacak
    Hiç sorma hocam mahvettiler bizi. Bir proje vardı 15 gün önce planlanan hala sunucu ortada yokki hayata geçirelim :/
  • 19-08-2013, 18:59:46
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç sorma hocam mahvettiler bizi. Bir proje vardı 15 gün önce planlanan hala sunucu ortada yokki hayata geçirelim :/
    bekleme kervanında bende varım ne yazıkki
  • 19-08-2013, 19:02:41
    Yani yolunda gitmeyen birşeyler var. En amatör firma bile böyle bir kampanya yapmadan önce patlama yaşatacağını düşünerekten stok belirlei yada kendini ona göre ayarlar. Onbinlere sipariş alıp daha sonra yok switch yetersiz geliyor yok yeterli donanım yok derse iş sakata biner. Gerçekten garip bir durum içerisinde olduğumuz kanısındayım.
  • 19-08-2013, 20:39:58
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani yolunda gitmeyen birşeyler var. En amatör firma bile böyle bir kampanya yapmadan önce patlama yaşatacağını düşünerekten stok belirlei yada kendini ona göre ayarlar. Onbinlere sipariş alıp daha sonra yok switch yetersiz geliyor yok yeterli donanım yok derse iş sakata biner. Gerçekten garip bir durum içerisinde olduğumuz kanısındayım.
    elleri mahkum teslim edecekler okadar siparişi geri iade etmeye kalkmazlar
  • 19-08-2013, 21:14:34
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyeye satışı var mı hacı bunun, i7 920 işlemci 24 gb ram 2 tb disk 30 euro iyiymiş.
    mSP ile kıyaslamak gerekirse hangi işlemci daha iyi ? i7 olan mı E3 1245v2 olan mı ?
  • 19-08-2013, 21:18:06
    sunucuoptimizasyon.com
    Hayko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mSP ile kıyaslamak gerekirse hangi işlemci daha iyi ? i7 olan mı E3 1245v2 olan mı ?
    e3 1245 daha iyi tabiki.

    i7 olan işlemci i7 920, cpu mark puanı 5000, e3 1245 in cpu mark puanı 9000, ayrıca e3 daha yeni nesil bir server işlemcisidir.
  • 19-08-2013, 21:38:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla ben size söylim arkadaşlar bu OVH tan çöp bile alınmaz. ayın 15 inde ödeme yaptım aynı gece ödeme onaylandı hala mSP SSD makine verilecek. Kendim için alsaydım hiç önemli değildi arkadaşıma rezil oldum. Olan o oldu.

    Siz siz olun bu Fransız kırmalarına asla güvenerek kuyuya inmeyin. Yarı yolda bile kalmazsınız çünkü yolun ortasına bile varamazsınız. Neden mi adamlar zahmet edip ticketlara cevap bile yazmıyorlar sadece günlerce stres içinde bekleyip paranızla nasıl rezil olduğunuza şahit oluyorsunuz!
  • 19-08-2013, 23:13:16
    ilinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben size söylim arkadaşlar bu OVH tan çöp bile alınmaz. ayın 15 inde ödeme yaptım aynı gece ödeme onaylandı hala mSP SSD makine verilecek. Kendim için alsaydım hiç önemli değildi arkadaşıma rezil oldum. Olan o oldu.

    Siz siz olun bu Fransız kırmalarına asla güvenerek kuyuya inmeyin. Yarı yolda bile kalmazsınız çünkü yolun ortasına bile varamazsınız. Neden mi adamlar zahmet edip ticketlara cevap bile yazmıyorlar sadece günlerce stres içinde bekleyip paranızla nasıl rezil olduğunuza şahit oluyorsunuz!
    Ayın 15 indemi 4 gündür maina bekliyorsun çok çokta. Bende ayın 3 ünde verdim siparişi 4 ünde onay geldi hala bekliyorum. VE üstelik hala Temmuz sonunda sipariş verenler beklerken
  • 19-08-2013, 23:45:32
    ilinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben size söylim arkadaşlar bu OVH tan çöp bile alınmaz. ayın 15 inde ödeme yaptım aynı gece ödeme onaylandı hala mSP SSD makine verilecek. Kendim için alsaydım hiç önemli değildi arkadaşıma rezil oldum. Olan o oldu.

    Siz siz olun bu Fransız kırmalarına asla güvenerek kuyuya inmeyin. Yarı yolda bile kalmazsınız çünkü yolun ortasına bile varamazsınız. Neden mi adamlar zahmet edip ticketlara cevap bile yazmıyorlar sadece günlerce stres içinde bekleyip paranızla nasıl rezil olduğunuza şahit oluyorsunuz!
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 15 indemi 4 gündür maina bekliyorsun çok çokta. Bende ayın 3 ünde verdim siparişi 4 ünde onay geldi hala bekliyorum. VE üstelik hala Temmuz sonunda sipariş verenler beklerken
    Şimdi arkadaşlar yanlış anlamayın ama burada herkesin yazdığı zaten hep aynı server siparişi veriyoruz ama teslim edilmiyor teslimatlar 15 hatta daha fazla günü buluyor kısacası buradan sipariş verirseniz aceleniz olmaması lazım bol zaman ve kenarda durmasında mahsur olmayan bir miktar paranız çelik gibide sinirleriniz varsa sıkıntı yapmadan alabilirsiniz