ilinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben size söylim arkadaşlar bu OVH tan çöp bile alınmaz. ayın 15 inde ödeme yaptım aynı gece ödeme onaylandı hala mSP SSD makine verilecek. Kendim için alsaydım hiç önemli değildi arkadaşıma rezil oldum. Olan o oldu.

Siz siz olun bu Fransız kırmalarına asla güvenerek kuyuya inmeyin. Yarı yolda bile kalmazsınız çünkü yolun ortasına bile varamazsınız. Neden mi adamlar zahmet edip ticketlara cevap bile yazmıyorlar sadece günlerce stres içinde bekleyip paranızla nasıl rezil olduğunuza şahit oluyorsunuz!
ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayın 15 indemi 4 gündür maina bekliyorsun çok çokta. Bende ayın 3 ünde verdim siparişi 4 ünde onay geldi hala bekliyorum. VE üstelik hala Temmuz sonunda sipariş verenler beklerken
Şimdi arkadaşlar yanlış anlamayın ama burada herkesin yazdığı zaten hep aynı server siparişi veriyoruz ama teslim edilmiyor teslimatlar 15 hatta daha fazla günü buluyor kısacası buradan sipariş verirseniz aceleniz olmaması lazım bol zaman ve kenarda durmasında mahsur olmayan bir miktar paranız çelik gibide sinirleriniz varsa sıkıntı yapmadan alabilirsiniz