• 17-08-2013, 14:47:09
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyeye satışı var mı hacı bunun, i7 920 işlemci 24 gb ram 2 tb disk 30 euro iyiymiş.
    Muhtemelen yok hacı, Almanya hesabı ile aldık.
  • 17-08-2013, 14:56:27
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen yok hacı, Almanya hesabı ile aldık.
    Yabanci sanal kart vs ile alınabilir mi ?

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 17-08-2013, 15:04:33
    Amerika'da bulunan bir adresim ile + amerikan express kart kullanarak alabilir miyiz tr'ye satışı olmayan sunuculardan. Bilgisi olan var mı?
  • 17-08-2013, 17:49:32
    sunucuoptimizasyon.com
    Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika'da bulunan bir adresim ile + amerikan express kart kullanarak alabilir miyiz tr'ye satışı olmayan sunuculardan. Bilgisi olan var mı?
    Sadece avrupa birliğine üye ülkelere veriliyor, amerikaya verilmeyebilir.
  • 17-08-2013, 17:54:59
    ABD hesapları ve adresi ile KS alamadım fakat KS-5 sunucular var US sayfasında. Onlardan alabiliyorsunuz. BHS'den teslim ediliyorlar fakat stokları yok. Yani sipariş verirseniz ne zaman geleceği şansınıza kalmış
  • 18-08-2013, 12:28:18
    arkadaşlar konu başlığını değiştirmek lazım "OVH'tan Yeni £2.99'luk Başlayan Dedicated Çile ve İşkence Kuyrukları" ben ilk siparişlerimi aldıktan sonra sipariş vermeye korkuyorum redstationdan bir hamle bekledim oda fos çıktı
  • 18-08-2013, 13:14:10
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar konu başlığını değiştirmek lazım "OVH'tan Yeni £2.99'luk Başlayan Dedicated Çile ve İşkence Kuyrukları" ben ilk siparişlerimi aldıktan sonra sipariş vermeye korkuyorum redstationdan bir hamle bekledim oda fos çıktı
    En azından siparişi almışsın Bugün 15. gün üstelik 100mbitide kabul ettiğim halde Temmuz sonu sipariş geçipde alan varmı hiç?
  • 18-08-2013, 13:41:53
    Bizimde 16. gün fakat attığım ticketlerde yoğun şekilde çalışma yaptıklarını belirtiyorlar. Hiçte inandırıcı gelmiyor açıkcası...
  • 18-08-2013, 13:57:39
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En azından siparişi almışsın Bugün 15. gün üstelik 100mbitide kabul ettiğim halde Temmuz sonu sipariş geçipde alan varmı hiç?
    Temmuz sonu verdiğim mSP SSD 1 haftada geldi.
    3 ve 5 Ağustosta verdiğim 2 mSP siparişi hala yok.