• 14-08-2013, 15:51:17
    Merhaba,

    31 Temmuzda sipariş ettiğimiz sunucu 45 DK önce teslim edildi.

    Rip blok için her ayın 15 euro gibi gereksiz bir ücret ödemek zorundamıyız ?
  • 14-08-2013, 15:52:16
    Üyeliği durduruldu
    RalesGame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    31 Temmuzda sipariş ettiğimiz sunucu 45 DK önce teslim edildi.

    Rip blok için her ayın 15 euro gibi gereksiz bir ücret ödemek zorundamıyız ?
    Evet 15 euro ödemek gerekiyor...

    Acaba hangi lokasyonda ve hangi model sunucuyu teslim alabildiniz?

    Birde rica etsem sipariş numaranızı yazabilirmisniz?
  • 14-08-2013, 15:57:09
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 15 euro ödemek gerekiyor...

    Acaba hangi lokasyonda ve hangi model sunucuyu teslim alabildiniz?

    Birde rica etsem sipariş numaranızı yazabilirmisniz?
    MiniSP teslim aldık,lokasyon SBG

    S.N : 21539737
  • 14-08-2013, 16:02:20
    Üyeliği durduruldu
    Benim sunucu içinde 100mbit kabul ediyormusun seçeneği çıktı, hemen kabul ettim

    Bakalım ne zaman teslim edilecek.

    RalesGame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MiniSP teslim aldık,lokasyon NORD GRA idi sanırım.

    S.N : 21539737
    Bilgi için teşekkür ederim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:02:20 -->-> Daha önceki mesaj 15:58:29 --

    Eveeet sunucu ip'si atandı, şimdi kuruluma başlandı.
  • 14-08-2013, 16:16:01
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabul edin sunucu teslim sırası gelmiş sizin sunucunun, sunucunun bulunduğu rackta switch upgrade işlemi tamamlanmış olsaydı standart hızla teslim alacaktınız bugün ama upgrade işlemi tamamlanmadığı için bu şekilde teslim edebiliriz diyorlar, kabul etmesseniz switch upgrade çalışması tamamlandıktan sonra verecekler 3 günde bekleyebilirsiniz 1 haftada, alın bence siz almassanız başka birine verecekler.
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana teklif etselerdi hemen kabul ederdim, benim kullanım amacımda şimdilik hat kapasitesi çok önemli değil...

    Ben sbg veri merkezinden sipariş ettiğim için sanırım bana teklif gelmedi.

    Fikirleriniz için teşekkür ederim. Bende kabul ettim.

    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eveeet sunucu ip'si atandı, şimdi kuruluma başlandı.
    Kabul et 2. seçenek olan Modifier değil mi ? Yanlış işaretlemiş olmayalımda

    Yani anlam olarak kabul et olmasada diğeri iptal et olarak çeviriliyor. o yüzden modifier e tıkladım.

  • 14-08-2013, 16:42:03
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikirleriniz için teşekkür ederim. Bende kabul ettim.



    Kabul et 2. seçenek olan Modifier değil mi ? Yanlış işaretlemiş olmayalımda

    Yani anlam olarak kabul et olmasada diğeri iptal et olarak çeviriliyor. o yüzden modifier e tıkladım.

    aynı işlemi bende yaptım umarım bizi uçuruma atmadın mercan
  • 14-08-2013, 16:45:53
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı işlemi bende yaptım umarım bizi uçuruma atmadın mercan
    valla @EgemenPolat ip atandı deyince kıllandım, bende ip fln yok. işarette gitti. inşallah yanlış değildir. kendi topuğumuza sıkmayalım
  • 14-08-2013, 16:55:52
    Benim 4 gün önce siparişini verdiğim mHG 256G bugün teslim edildi. Bi problem yok gibi. Sanırım her üründe bu kadar bekleme olmuyor.
  • 14-08-2013, 16:56:56
    Bizde kabul ettik bakalım ne zamana verecekler