Merhaba,
31 Temmuzda sipariş ettiğimiz sunucu 45 DK önce teslim edildi.
Rip blok için her ayın 15 euro gibi gereksiz bir ücret ödemek zorundamıyız ?
Evet 15 euro ödemek gerekiyor...
Acaba hangi lokasyonda ve hangi model sunucuyu teslim alabildiniz?
Birde rica etsem sipariş numaranızı yazabilirmisniz?