RalesGame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

31 Temmuzda sipariş ettiğimiz sunucu 45 DK önce teslim edildi.

Rip blok için her ayın 15 euro gibi gereksiz bir ücret ödemek zorundamıyız ?
Evet 15 euro ödemek gerekiyor...

Acaba hangi lokasyonda ve hangi model sunucuyu teslim alabildiniz?

Birde rica etsem sipariş numaranızı yazabilirmisniz?