• 13-08-2013, 12:41:15
    Alıntı
    The reinstallation on your server has failed.
    This is due to a problem of CentOS, causing the following
    error : 'Error during copy: ERROR 1 while installing grub
    on /dev/sda'

    The drive /sda has been replaced twice and the installation

    tried more than 20 times.
    Maybe you should consider trying another Operating System.

    The server is started in Rescue-PRO mode, rescue mode
    accessible, ping OK. Access codes have been sent.
    Hala çözememişler
  • 13-08-2013, 12:56:10
    NixnetworkMt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1Gbit hatlı 750mbit garantili servere veya 10Gbit hatlı 1.5gbps li hatta sahip olan arkadaşlar
    http://www.ufkabakan.com/sptest2.sh

    Şu testi yapıp gerekli çıktıları koyabilirler mi? Speedtest'de şuan için işimi görebilir. Ona göre alım yapacağım.
    Yok mu yukardaki ozellige sahip olan server sahibi?
  • 13-08-2013, 13:03:20
    NixnetworkMt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok mu yukadarki ozellige sahip olan server sahibi?
    1 Gbit - 750 Mbit Garantili Sunucudan Test Sonucu ;

    I3D NL : (102MB/s) (102MB/s)
    Nforce NL : (69.0MB/s) (104MB/s)
    from Serverius NL : (103MB/s) (103MB/s)
    Swiftway NL : (19.2MB/s) (19.2MB/s)
    Leaseweb NL : (60.7MB/s) (62.3MB/s)
    Leaseweb USA : (9.63MB/s) (7.24MB/s)
    Leaseweb Germany : (3.95MB/s) (47.1MB/s)
    Hetzner DE : (3.63MB/s) (10.5MB/s)
    Redstation UK : (72.9MB/s) (73.4MB/s)
    OVH FR : (110MB/s) (110MB/s)
    FDCSERVERS CZ : (39.4MB/s) (32.3MB/s)
    FDCSERVERS Ams : (8.70MB/s) (4.05MB/s)
    Cachefly CDN : (94.9MB/s) (97.8MB/s)
  • 13-08-2013, 13:20:21
    Biz daha sunucumuzu teslim alamıyoruz alanlarda hatalarıyla uğraşıyor. Nasıl bir verimerkezi oldu bu OVH gerçekten anlamak zor. Bu işten anlamayıp biraz piyasa araştırması yapan birisi bile kampanya yapacağında haddinden fazla sipariş alacağnı düşünerek stok belirlemesi gerekir bizce. Hiç birşey bilmeseler bile stoklarını belirleyip, Örneğin KS1 sunucusundan 100 stok vardır gibisinden uyarı verdirmeleri gerekirdi.Şu olayı Türkiyede düşünmek bile istemiyorum facialar yaşanırdı galiba =)
  • 13-08-2013, 13:22:10
    Üyeliği durduruldu
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz daha sunucumuzu teslim alamıyoruz alanlarda hatalarıyla uğraşıyor. Nasıl bir verimerkezi oldu bu OVH gerçekten anlamak zor. Bu işten anlamayıp biraz piyasa araştırması yapan birisi bile kampanya yapacağında haddinden fazla sipariş alacağnı düşünerek stok belirlemesi gerekir bizce. Hiç birşey bilmeseler bile stoklarını belirleyip, Örneğin KS1 sunucusundan 100 stok vardır gibisinden uyarı verdirmeleri gerekirdi.Şu olay Türkiyede düşünmek bile istemiyorum facialar yaşanırdı galiba =)
    Türkiyede yaşansaydı, firma sahibi tutuklanmıştı
  • 13-08-2013, 13:24:28
    Bu denli profesyonel bir verimerkezine yakışmadı. En azından sürekli bilgi vermeleri karşı tarafı ikna edici olabilir diye düşünüyoruz.
  • 13-08-2013, 14:47:45
    türkiyede olsaydı bu olay forumdan epey kullanıcı banlanırdı galba
  • 13-08-2013, 14:52:06
    Ne güzel konular olmuş bugün OVH nin kazandığı paralar bile hesaplanmış. Milyon eurolar filan. OVH 10 bin sipariş aldım diyordu. 10 bin adet sunucu için malzemeyi bulmak bile dert olacaktır. İstanbulda en büyük tedarikçiye gidip en basitinden 1 anakarttan 10 bin tane isteyin size kaç gün süre verecekler Paraya kıyıp uçakla bile getirseler 3 günden önce yükleme taşıma işlemi bitmez. Maliyet düşsün diye gemi derse hesba bile gerek yok
    Birde OVH nin kaldırdığı para hesaplarsak. Kimsufi ler 3 eurodan başlıyor. Bizlerin sipariş geçtiği sunucular genelde 40 50 euroluklar. Aradan 100 1500 euroluklarıda dersek. Ortalama 50€ 10 bin sunucuda 500.000€ eder. Bu aldıkları 500 bin euro sunucuların maliyetine yetermi oda var Belkide adamlar fellik fellik sunucular için kredi arıyorlar
  • 13-08-2013, 15:13:52
    1- Sunucular DELL
    2- Sunucu parçaları da dolayısıyla DELL
    3- Avrupa'ya DELL Yunanistan'dan dağıtılır. ( Türkiye'de dahil )
    4- OVH BHS için yaptığı yatırımdan sonra 10.ooo server için kredi asla aramaz

    Olay sadece bence teknik personelin (roubaix d.c ve diğer yeni açılan d.c lerde ki) yetersiz kalmakta. Yoksa eskisi gibi yine 20 dk. da siparişler panellere eklenirdi.

    Kimsufi olayı ise bambaşka adamlar A.B harici kimseye vermiyor eski ovh gibi yani yada dedibox gibi.

    Diğer mSP ve 256GB Ram mHG modelleri arasında ki tüm server teslimat süreleri 2 haftaya kadar hızlanır.