Ne güzel konular olmuş bugün

OVH nin kazandığı paralar bile hesaplanmış. Milyon eurolar filan. OVH 10 bin sipariş aldım diyordu. 10 bin adet sunucu için malzemeyi bulmak bile dert olacaktır. İstanbulda en büyük tedarikçiye gidip en basitinden 1 anakarttan 10 bin tane isteyin size kaç gün süre verecekler

Paraya kıyıp uçakla bile getirseler 3 günden önce yükleme taşıma işlemi bitmez. Maliyet düşsün diye gemi derse hesba bile gerek yok

Birde OVH nin kaldırdığı para hesaplarsak. Kimsufi ler 3 eurodan başlıyor. Bizlerin sipariş geçtiği sunucular genelde 40 50 euroluklar. Aradan 100 1500 euroluklarıda dersek. Ortalama 50 10 bin sunucuda

500.000 eder. Bu aldıkları 500 bin euro sunucuların maliyetine yetermi oda var

Belkide adamlar fellik fellik sunucular için kredi arıyorlar