• 09-08-2013, 21:47:04
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç hafta bekliyoruz



    valla google translate ile bile zor anlaşılıyor fransızca birde ben yazacak olursam ömür boyu onaylamazlar heralde adamlar
    hoş başka dilde olsada pek farketmiyor. Türkçe ve yazımda Arapca var bende sadece
    bekleme süresi muamma
  • 09-08-2013, 21:51:53
    OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koyduğun resimde sagda commandes en cours yazan( yeşil tik ikonlu) yere tıkladığında görebilirsin ödeme onaylandıysa
    bir sonraki resimde o bölümün resmide var. onaylanmamış sanırım. teşekkür ederim
    gümbürtüyemi gitti diye düşündüm biran ama sıkıntı yok sanırım.
  • 09-08-2013, 21:56:10
    sunucuoptimizasyon.com
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sonraki resimde o bölümün resmide var. onaylanmamış sanırım. teşekkür ederim
    gümbürtüyemi gitti diye düşündüm biran ama sıkıntı yok sanırım.
    Ödeme onaylandığında faturada, sunucu modeli karşısında termin yazar, kurulum ve işletim sistemi kısmındada A faire yazar.
  • 09-08-2013, 21:59:02
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme onaylandığında faturada, sunucu modeli karşısında termin yazar, kurulum ve işletim sistemi kısmındada A faire yazar.
    çok teşekkür ederim. inşallah bekletmenin suyu çıkmaz.

    biraz önce mail geldi. sanırım ödemenizi kısa sürede onaylayacağız diyorlar. bakalım ne kadar kısa olacak

    Le 2013-08-09 18:56:17
    Madame, Monsieur,

    Bienvenue chez OVH !

    Nous vous confirmons la réception de votre paiement par cbdelayed
    en règlement du bon de commande n° 218xxx

    Le paiement de votre commande 218xxx va être vérifié dans les meilleurs délais
    par nos services. Dés que votre paiement est validé, nous allons exécuter
    votre commande sous réserve de faisabilité.

    Nous vous remercions pour la confiance que vous avez accordée
    à OVH, et vous souhaitons une agréable journée.
  • 09-08-2013, 22:17:52
    arkadaşlar müjde!

    kimsufi 2.99 euro olan paketten satın alan arkadaşlar 12.08.2013 tarihinde teslim alacaklarmış tabiki ödemesi onaylananlar.

    mSP paketleri ise 11.08.2013 & 12.08.2013 tarihleri arasında belirtildi.

    sırf bu bilgiyi alabilmek için 20£ verip acil destek talebi oluşturdum.
  • 09-08-2013, 22:26:00
    Türkiye de bedavaya dağıtsan bile 3 gün içinde teslim etmezsen hakkında 10 tane olumsuz yorum yazılır yurt dışı olunca paşa paşa bekleniyor
  • 09-08-2013, 22:26:03
    sunucuoptimizasyon.com
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar müjde!

    kimsufi 2.99 euro olan paketten satın alan arkadaşlar 12.08.2013 tarihinde teslim alacaklarmış tabiki ödemesi onaylananlar.

    mSP paketleri ise 11.08.2013 & 12.08.2013 tarihleri arasında belirtildi.

    sırf bu bilgiyi alabilmek için 20£ verip acil destek talebi oluşturdum.
    Türkiyeye vereceklermi o önemli benim ödemede onaylı halen ama gelen giden yok, disputeyi iptal edeyim bari, vermeyiz derlerse zaten kendileri gönderir artıkın
  • 09-08-2013, 22:28:23
    Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de bedavaya dağıtsan bile 3 gün içinde teslim etmezsen hakkında 10 tane olumsuz yorum yazılır yurt dışı olunca paşa paşa bekleniyor
    taşa tutarlar emirhan bey tr olsa

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:28:23 -->-> Daha önceki mesaj 22:27:39 --

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyeye vereceklermi o önemli benim ödemede onaylı halen ama gelen giden yok, disputeyi iptal edeyim bari, vermeyiz derlerse zaten kendileri gönderir artıkın
    yalnız gönderdiğim hesap türkiye konumlu yurt dışı olsaydı farklı birşey demeleri gerekiyordu.
  • 09-08-2013, 22:31:02
    sunucuoptimizasyon.com
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taşa tutarlar emirhan bey tr olsa

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:28:23 -->-> Daha önceki mesaj 22:27:39 --



    yalnız gönderdiğim hesap türkiye konumlu yurt dışı olsaydı farklı birşey demeleri gerekiyordu.
    Hadi bekleyelim bakalım 12 sine kadar, yedekleme için daha uygununu bulsam hiç uğraşmamda işte neyse