Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye de bedavaya dağıtsan bile 3 gün içinde teslim etmezsen hakkında 10 tane olumsuz yorum yazılır yurt dışı olunca paşa paşa bekleniyor
taşa tutarlar emirhan bey tr olsa

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:28:23 -->-> Daha önceki mesaj 22:27:39 --

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyeye vereceklermi o önemli benim ödemede onaylı halen ama gelen giden yok, disputeyi iptal edeyim bari, vermeyiz derlerse zaten kendileri gönderir artıkın
yalnız gönderdiğim hesap türkiye konumlu yurt dışı olsaydı farklı birşey demeleri gerekiyordu.