• 09-08-2013, 21:23:14
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet. fatura ekranına geri dönerek ulaştım. karttanda çekim yapılmış.








    oraya girince boş çıkıyor. çıkan ekrandaki yeni butona basıyorum o sayfada boş çıkıyor.



    teslimatı beklemekten başka bir seçenek yoktur
  • 09-08-2013, 21:26:01
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teslimatı beklemekten başka bir seçenek yoktur
    beklemesine bekleyeyim de görüntülenmemesi anormal değil mi?
  • 09-08-2013, 21:26:57
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beklemesine bekleyeyim de görüntülenmemesi anormal değil mi?
    skype varsa p.m olarak iletiniz kontrol edelim birlikte.
  • 09-08-2013, 21:30:21
    sunucuoptimizasyon.com
    Sayın mercantelekom ödemeniz onaylanmamış henüz, siz biraz daha fazla bekleyeceksiniz, kredi kartıyla almakla hata etmişsiniz.
  • 09-08-2013, 21:36:22
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    skype varsa p.m olarak iletiniz kontrol edelim birlikte.
    gönderdim teşekkürler.

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın mercantelekom ödemeniz onaylanmamış henüz, siz biraz daha fazla bekleyeceksiniz, kredi kartıyla almakla hata etmişsiniz.
    ben bu paypalla ne zaman işlem yaptıysam hep başıma bir iş açtı. sırf o yüzden paypal kullanmadım. bu seferde paypal kullanmadım diyemi başıma iş açtım

    var bende birşeyler ama çözemedim. abdest alayım en iyisi.

    bu arada süre ne kadar fazla olur acaba ?
  • 09-08-2013, 21:39:05
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gönderdim teşekkürler.



    ben bu paypalla ne zaman işlem yaptıysam hep başıma bir iş açtı. sırf o yüzden paypal kullanmadım. bu seferde paypal kullanmadım diyemi başıma iş açtım

    var bende birşeyler ama çözemedim. abdest alayım en iyisi.

    bu arada süre ne kadar fazla olur acaba ?
    bekleyenler kervanına sizide alalım
  • 09-08-2013, 21:39:47
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gönderdim teşekkürler.



    ben bu paypalla ne zaman işlem yaptıysam hep başıma bir iş açtı. sırf o yüzden paypal kullanmadım. bu seferde paypal kullanmadım diyemi başıma iş açtım

    var bende birşeyler ama çözemedim. abdest alayım en iyisi.

    bu arada süre ne kadar fazla olur acaba ?
    Merhabalar,

    Elle kontrole düşen siparişler bu aralar çok geç onaylanıyor, uzun süre bekletebilirler...

    Ek olarak, KDV ödemişsiniz Türkiyede ikamet ediyorsanız, bir kaç belge göndererek KDV ödemekten kurtulabilirsiniz...

    Destek bölümünden iletişime geçerseniz KDV sildirmekle ilgili size bilgi verebilirler fakat bu aralar yanı yazmaları uzun sürebilir.
  • 09-08-2013, 21:44:47
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bekleyenler kervanına sizide alalım
    kaç hafta bekliyoruz

    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Elle kontrole düşen siparişler bu aralar çok geç onaylanıyor, uzun süre bekletebilirler...

    Ek olarak, KDV ödemişsiniz Türkiyede ikamet ediyorsanız, bir kaç belge göndererek KDV ödemekten kurtulabilirsiniz...

    Destek bölümünden iletişime geçerseniz KDV sildirmekle ilgili size bilgi verebilirler fakat bu aralar yanı yazmaları uzun sürebilir.
    valla google translate ile bile zor anlaşılıyor fransızca birde ben yazacak olursam ömür boyu onaylamazlar heralde adamlar
    hoş başka dilde olsada pek farketmiyor. Türkçe ve yazımda Arapca var bende sadece
  • 09-08-2013, 21:45:41
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş benim ekran fransızca. fransızcaya fransızım ingilizce yaptığımda hesaba girmiyor. şu ekrandaki tüm seçeneklere girdiğim halde ödediğim faturayı göremiyorum

    http://img534.imageshack.us/img534/4922/3ouh.png






    ben euro ile sterlin simgesini farkedemedim sanırım teşekkürler
    koyduğun resimde sagda commandes en cours yazan( yeşil tik ikonlu) yere tıkladığında görebilirsin ödeme onaylandıysa