kardeş benim ekran fransızca. fransızcaya fransızım

ingilizce yaptığımda hesaba girmiyor. şu ekrandaki tüm seçeneklere girdiğim halde ödediğim faturayı göremiyorum
http://img534.imageshack.us/img534/4922/3ouh.png
ben euro ile sterlin simgesini farkedemedim sanırım

teşekkürler
koyduğun resimde sagda commandes en cours yazan( yeşil tik ikonlu) yere tıkladığında görebilirsin ödeme onaylandıysa