MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş benim ekran fransızca. fransızcaya fransızım ingilizce yaptığımda hesaba girmiyor. şu ekrandaki tüm seçeneklere girdiğim halde ödediğim faturayı göremiyorum

http://img534.imageshack.us/img534/4922/3ouh.png






ben euro ile sterlin simgesini farkedemedim sanırım teşekkürler
koyduğun resimde sagda commandes en cours yazan( yeşil tik ikonlu) yere tıkladığında görebilirsin ödeme onaylandıysa