• 03-08-2013, 12:38:16
    sunucuoptimizasyon.com
    Firewallıda test ettim yine 2.5 gbit ile, önceden 60 saniyede devreye giriyordu bu süre 180 saniyeye çıkmış, tabi hiç yoktan iyidir

    Hat 500 mbiti görmüş bu arada.

  • 03-08-2013, 13:01:45
    Bizim 28inde ödemesi onaylanan sunucu hala gelecek
  • 03-08-2013, 13:01:52
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 unda sipariş ettiğimiz minisp ssd miz geldi hele şükür 25 inde sipariş ettiğimiz atom ortalarda yok.
    Bizimde 29'unda sipariş ettiğimiz 4 adet sunucuda gün içinde teslim olur diye düşünüyorum o zaman.

    Sizin sipariş numarası kaçtı görebiliyormusun ?
  • 03-08-2013, 13:10:05
    sunucuoptimizasyon.com
    serverpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimde 29'unda sipariş ettiğimiz 4 adet sunucuda gün içinde teslim olur diye düşünüyorum o zaman.

    Sizin sipariş numarası kaçtı görebiliyormusun ?
    [PAYMENT] OVH Order No.:21513603
  • 03-08-2013, 13:41:40
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [PAYMENT] OVH Order No.:21513603
    21497393 benim sipariş numaram buda ellerinde sata3 disk olmadığını gösteriyor sanırım
  • 03-08-2013, 13:46:48
    Bizim sipariş numaraları sizinkinden daha önce

    Numéro : 21506730

    Octave Klaba, size kıyak mı geçti yoksa

    Not: Bu sipariş numarası miniSP SSD
  • 03-08-2013, 13:47:13
    sunucuoptimizasyon.com
    serverpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim sipariş numaraları sizinkinden daha önce

    Numéro : 21506730

    Octave Klaba, size kıyak mı geçti yoksa
    Attığım mail etkili olmuş olabilir
  • 03-08-2013, 14:59:31
    vermiyecekler galiba bu sunucuları 4 gün oldu ne selam var ne sabah
  • 03-08-2013, 16:26:56
    10. güne girdik mSP modeli hala teslim edilmedi. Bu arada Datacenter olarak Est (SBG) burdan mı yoksa Roubaix Nord (RBX) burdanmı almak lazım sizce ? Aşağıdaki bilgiye göre SBG seçmem daha iyi olacak Türkiyeden erişim için ?