Konu
OVH'tan Yeni £2.99'luk Dedicated
03-08-2013, 16:26:56
#396
jediking
10. güne girdik mSP modeli hala teslim edilmedi. Bu arada Datacenter olarak Est (SBG) burdan mı yoksa Roubaix Nord (RBX) burdanmı almak lazım sizce ? Aşağıdaki bilgiye göre SBG seçmem daha iyi olacak Türkiyeden erişim için ?