10. güne girdik mSP modeli hala teslim edilmedi. Bu arada Datacenter olarak Est (SBG) burdan mı yoksa Roubaix Nord (RBX) burdanmı almak lazım sizce ? Aşağıdaki bilgiye göre SBG seçmem daha iyi olacak Türkiyeden erişim için ?