• 26-07-2013, 01:18:07
    #46
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kötü olmuş iyiki I5 makina sipariş etmemişim

    Aslında ek ip vermemelerinin sebebi sanallaştırmayı engellemek için bence.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:16:51 -->-> Daha önceki mesaj 01:16:01 --

    Daha cok Avrupa'nin en yuksek spammer barindiran veri merkezi olan OVH'in, surekli IP degistirip SPAM yapmaya devam edenleri engellemek icin aldigi bir onlem. Uzun suredir konusuluyordu zaten.
  • 26-07-2013, 01:18:36
    #47
    anlayamadığım vede bulamadığım tek sey bu fiyatlar su anda kullanılan sunuculara yansıtılacak mı yoksa yeni sipariş için mi gecerli asıl önemlisi bu
  • 26-07-2013, 01:20:06
    #48
    Üyeliği durduruldu
    muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlayamadığım vede bulamadığım tek sey bu fiyatlar su anda kullanılan sunuculara yansıtılacak mı yoksa yeni sipariş için mi gecerli asıl önemlisi bu
    Benim sunucunun fiyatı düşürülmemiş, muhtemelen yeni sunucular için geçerli olacak...
  • 26-07-2013, 01:21:47
    #49
    yıllık 42 euroya geliyor 2.99 luk olan baya ucuz ve hemen 1 adet aldım bekliyecez kaç saatte vericekler bakalım
  • 26-07-2013, 01:22:51
    #50
    Üyeliği durduruldu
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıllık 42 euroya geliyor 2.99 luk olan baya ucuz ve hemen 1 adet aldım bekliyecez kaç saatte vericekler bakalım
    Türkiyede yaşıyorsanız vergide ödemediğiniz için yıllık 35.88 € oluyor...
  • 26-07-2013, 01:25:00
    #51
    http://www.youtube.com/watch?v=Y47RM9zylFY&t=1m2s


    (1:02)

    OVH'in kendine ait bir muhendislik dinamigi mevcut. En onemli kozlari hattin birim mbps fiyatindan once iklimlendirme maliyetlerini sivi sogutma ile minimum'a cekmis olmalari. Kullandiginiz sunucularin disk isilarina bakarsaniz 38-39 °C seviyesinde neredeyse threshold'a yakin oldugunu gorebilirsiniz
  • 26-07-2013, 01:29:12
    #52
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede yaşıyorsanız vergide ödemediğiniz için yıllık 35.88 € oluyor...
    paypaldan 42 alındı bilgim yok eğer öyleyse iadesini isterim
  • 26-07-2013, 01:30:45
    #53
    Üyeliği durduruldu
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paypaldan 42 alındı bilgim yok eğer öyleyse iadesini isterim
    İlk siparişinizde vergiyi ödüyorsunuz, sonra vergi ödemek istemiyorum diyorsunuz.

    Sizden bir kaç belge istiyorlar(Kimlik, adınıza kayıtlı fatura)

    Sonra hesabınızdan vergi bilgisi siliniyor...
  • 26-07-2013, 01:34:05
    #54
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk siparişinizde vergiyi ödüyorsunuz, sonra vergi ödemek istemiyorum diyorsunuz.

    Sizden bir kaç belge istiyorlar(Kimlik, adınıza kayıtlı fatura)

    Sonra hesabınızdan vergi bilgisi siliniyor...
    yeni hesap üzerinden aldığım için oldu yani oda güzel sonrasında dediklerinizi yaparım.

    Teşekkürler