• 25-07-2013, 23:18:05
    #19
    Üyeliği durduruldu
    7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Limit konusunda emin değilim.

    Ben test için 2 tane ek IP alabildim.

    16G için henüz birşey diyemiyorum, fakat düzmantık yürütürsek; olması gerekiyor.
    Bilgi için teşekkür ederim, sitesinde 29 temmuzda kurulum yapılacağı yazıyor.

    Ayıptır sorması siz nasıl teslim alabildiniz?
  • 25-07-2013, 23:37:14
    #20
    Marez Windows nasıl kurabiliriz bu OVH den alacağımız sunuculara? Hangi seçeneği seçmeliyiz? En ucuz olanı alıp denemek istiyorumda. Daha önce direk OVH den almamıştım hiç.
  • 25-07-2013, 23:39:16
    #21
    sunucuoptimizasyon.com
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marez Windows nasıl kurabiliriz bu OVH den alacağımız sunuculara? Hangi seçeneği seçmeliyiz? En ucuz olanı alıp denemek istiyorumda. Daha önce direk OVH den almamıştım hiç.
    Kvm niz olması lazım, onuda bulmanız zor, ücretli taktırmanız gerek. Ayrıca tespit edilirse sunucuyu elinizden alırlar.
  • 25-07-2013, 23:44:14
    #22
    6 Tane ile yerimizi aldık bekliyoruz, güzel oldu buda
  • 25-07-2013, 23:45:36
    #23
    Üyeliği durduruldu
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Tane ile yerimizi aldık bekliyoruz, güzel oldu buda
    Herkez 3 er 5 er kiralıyor

    Stok kalmadı derlerse hiç şaşırmam
  • 25-07-2013, 23:54:15
    #24
    sunucuoptimizasyon.com
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Tane ile yerimizi aldık bekliyoruz, güzel oldu buda
    Ovh yi kuruttun hacı ayıp
  • 25-07-2013, 23:54:44
    #25
    Üyeliği durduruldu
    3 aydan sonra fiyat ne kadar?
  • 25-07-2013, 23:56:51
    #26
    Üyeliği durduruldu
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 aydan sonra fiyat ne kadar?
    Sabit fiyat, deneme fiyatı değil.
  • 26-07-2013, 00:17:38
    #27
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ovh yi kuruttun hacı ayıp
    Hacı bomba fiyatlar ne yapalım
    Valla Hakan abiyi zor tutuyorum, ona kalsa 2-3 tane daha alacak. 2 Tanede i5'ten aldı

    bkz. %50'yi zor tutuyorum!