aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marez Windows nasıl kurabiliriz bu OVH den alacağımız sunuculara? Hangi seçeneği seçmeliyiz? En ucuz olanı alıp denemek istiyorumda. Daha önce direk OVH den almamıştım hiç.
Kvm niz olması lazım, onuda bulmanız zor, ücretli taktırmanız gerek. Ayrıca tespit edilirse sunucuyu elinizden alırlar.