• 25-12-2007, 11:36:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LT kurulum parası almıyor.Fazlı'nın oluyor biliyorum.
    fazlı peşin çalışma mantığı farklı olayı baştan çözüyor benim gibi garanti bankasının sayfasını refleşlemiyor
  • 25-12-2007, 11:42:31
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LT kurulum parası almıyor.Fazlı'nın oluyor biliyorum.
    Yok nerede ben alsam o parayı DC açmıştım şimdi LayeredTech Santa kampanyası bu, sadece o sunucularda öle bir seçenek yapmışlar, belki bizim alım gücümüz yetmeyebilir ancak yurt dışında çoğu kişinin bu paketleri seçtiğini eminim.
  • 05-01-2008, 03:22:50
    #12
    1.Mesajımdaki sunucular LayeredTech'e yapılan yoğun ilgi üzerine 15.01.2007 tarihine kadar stoklarda mevcuttur.(2 katı ram kampanyası mevcut değildir.)