iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LT kurulum parası almıyor.Fazlı'nın oluyor biliyorum.
fazlı peşin çalışma mantığı farklı olayı baştan çözüyor benim gibi garanti bankasının sayfasını refleşlemiyor