iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LT kurulum parası almıyor.Fazlı'nın oluyor biliyorum.
Yok nerede ben alsam o parayı DC açmıştım şimdi LayeredTech Santa kampanyası bu, sadece o sunucularda öle bir seçenek yapmışlar, belki bizim alım gücümüz yetmeyebilir ancak yurt dışında çoğu kişinin bu paketleri seçtiğini eminim.