Ram kullanımı ile ilgili sorun - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ram kullanımı ile ilgili sorun
11
●
659
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Ram kullanımı ile ilgili sorun
1
2
06-05-2013, 23:44:15
#10
SunucuservisTR
Üyeliği durduruldu
islemci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://k1305.hizliresim.com/19/6/mu2cz.png
buyrun
cpular süper
gördügün gibi 10820 mb yani 10.82 gb ram kullanıyor
bundan sonra buna bakarsın whm daha kesin sonuç
06-05-2013, 23:44:46
#11
Misafir
top -c neyine 77 gb diyor o zaman
bedavaya 32 gb ram taktirdim iyi mi
tşk ederim bu arada.
06-05-2013, 23:46:58
#12
SunucuservisTR
Üyeliği durduruldu
islemci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
top -c neyine 77 gb diyor o zaman
bedavaya 32 gb ram taktirdim iyi mi
tşk ederim bu arada.
top -c biraz karışık htop bunu topluyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler