• 30-11-2007, 06:47:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yalan söylemiim 250 mbiti 2 gün önce beraber gördük bi ark. gövde gösterisi yapıyordu sağolsun network dalgalandı şöyle ama aynı networkteki win makine cayır cayır çalışıyordu sadece linux loadları 700ü gördü o kadar hatlar süper özellikle toplist hizmeti verenler için ideal diyebilirim çünkü toplist her kesimden get çekiyor ne hikmetse ne kadar çekersen çek canerin hattına bi b*k olmuyor
  • 30-11-2007, 20:26:21
    #11
    arkadaşlar bu sunucu satışı tamamiyle ilk başta geçerlidir onuda belirteyim. İleriki dönem sunucu satışları yeni stoklar tamamiyle shared olarak yapılıcak. Sadece şu an alınan sunucular 100 mbit kullanılabilir olucak. Ondan şu anki stokları kaçırmayın. Canerle ortak projelerimiz var ileriki dönem için. Benden size ipucu aklı olan file hosting vb yapan yada normal dedicated ihtiyacı olan şimdi alsın.
  • 01-12-2007, 02:01:44
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sitenizi daha doğrusu sitelerinizi inceledim.yalnız şu helikopter konusu kafama takıldı biraz açıklar mısınız
  • 01-12-2007, 02:05:50
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    ronin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu sunucu satışı tamamiyle ilk başta geçerlidir onuda belirteyim. İleriki dönem sunucu satışları yeni stoklar tamamiyle shared olarak yapılıcak. Sadece şu an alınan sunucular 100 mbit kullanılabilir olucak. Ondan şu anki stokları kaçırmayın. Canerle ortak projelerimiz var ileriki dönem için. Benden size ipucu aklı olan file hosting vb yapan yada normal dedicated ihtiyacı olan şimdi alsın.
    ayberk bizim serverleri almanyayamı taşısak
  • 01-12-2007, 02:17:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    AdsenseKolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenizi daha doğrusu sitelerinizi inceledim.yalnız şu helikopter konusu kafama takıldı biraz açıklar mısınız
    bende var sabah akşam oynuyorum çok deli birşey yurt dışından özel getirttik
    dedicated dışında almak isteyen varsa p.m. atsın çaktırmadan kutuların arasından alabilirim (caner duymasın)
  • 01-12-2007, 02:21:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    O helikopterler sunucuların hızlarının uçtuğunu sembolize ediyor hostingde yeni bir çığır açtım bekleyin daha suyunu cıkarıcam bu işin
  • 01-12-2007, 04:37:44
    #16
    Keşke daha bir seviyeli olsaydı.
  • 01-12-2007, 04:52:34
    #17
    core2quad yok canerde daha stok olarak + cpanel lisansı pahalı + pr değişimine az kaldı ve sunucu abd. biliyorsun google abd sunucularına öncelik veriyor böyle durumlarda. pr güncellensin düşünürüz o zaman elazığlı.
  • 01-12-2007, 04:53:05
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke daha bir seviyeli olsaydı.
    seviyenin yolları kayıp doktor
    canerde seviyeden öte güvence var
    seviyesi olupda ******** olan kişileride biliyoruz.