• 29-01-2010, 12:35:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba ,

    Plesk Kontrol paneline tek tiklama ile joomla gibi web sitelerini oto kurmasi için ne yapmamiz gerek ilgili paket dosyalari kurulumu hakkında bir bilgi rica ediyorum.

    Saygılar.
  • 01-02-2010, 10:43:16
    #2
    kurulumunu tek başima yaptim ancak.. bu paketleri kendimizde sunucudan kurduramazmiyiz?
  • 01-02-2010, 11:20:36
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    https://www.r10.net/site-amp-server-a...nel-plesk.html