Selamun aleyküm arkadaşlar, cursor ile bir site tasarladım dosyaları alttaki gibi görebilirsiniz. Hostinge de public_html klasörünün içerisine bütün dosyaları attım fakat siteyi açtığımda çok saçma sapan görünüyor, ama sitede hiçbir hata yok localhostta çalıştırdığımda sorunsuz düzenli bir şekilde açılıyor. bunun sebebi benim yanlış kurmam mı nasıl kurmam gerekiyordu ?