• 16-01-2019, 20:11:17
    #1
    merhabalar arkadaşlar ıyı çalışmalar.
    pleskten aldım maıllerin yedeğini cpanele kuramıyorum.
    nasıl yapabılırım yardımcı olacak bır arkadaş çıkarmı
  • 16-01-2019, 22:19:11
    #2
    @BySiriUS; Skype veya PM üzerinden ulaşabilir misiniz ?
    Skype adresimiz : feldoratr
  • 18-01-2019, 08:52:20
    #3
    Başardım arkadaşlar. download ettiğim mail yedeğinin içerisindeki .msg uzantılı dosyaları webmail panelınden içeri aktardım ve oldu.