• 29-04-2016, 00:15:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    1 haftadır araştırıyorum, uğraşıyorum ama bir türlü çözemedim.

    rdp.alanadimiz.com gibi bir subdomain ile uzak masaüstü bağlantısı yapmaya çalışıyorum. 82.xxx.xx.xxx:44444 ile yapılan bağlantıyı subdomain ile yapabilsinler istiyorum fakat ne yaptım ise çözemedim.

    Alan adı ResellerClub üzerinde ve sunucu CENTOS 6.7 x86_64 (WHM/Cpanel)

    ResellerClub üzerinden "A Records" işlemini gerçekleştirdim.


    WHM üzerinden de DNS bölümünden subdomain için A Record kaydını o yönlenmesini istediğim IP adresi olarak düzenledim.

    Bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

    Şimdiden teşekkürler...

    Saygılarımla,
    Bahadır ACAR

    __________________________________________________ __________

    Datacenter sorunumu çözdü, nasıl yaptılar bilmiyorum ama artık istediğim gibi çalışıyor
  • 29-04-2016, 15:52:38
    #2
    uzakmasaüstü yapacağım windows işletim sisteminde de A kaydına cevap verebilecek bir DNS kaydının oluşturulması gerekiyor.
  • 23-06-2016, 15:45:04
    #3
    Hosting üzerinden A kaydı açman yeterli.
    Eğer makina lokalde ise modem üzerinden yönlendirme yapmayı unutmamalısın.
    sub.domain.com:44444 şeklinde mstsc den bağlanılabilir.
  • 25-08-2016, 05:45:44
    #4
    modesercomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    1 haftadır araştırıyorum, uğraşıyorum ama bir türlü çözemedim.

    rdp.alanadimiz.com gibi bir subdomain ile uzak masaüstü bağlantısı yapmaya çalışıyorum. 82.xxx.xx.xxx:44444 ile yapılan bağlantıyı subdomain ile yapabilsinler istiyorum fakat ne yaptım ise çözemedim.

    Alan adı ResellerClub üzerinde ve sunucu CENTOS 6.7 x86_64 (WHM/Cpanel)

    ResellerClub üzerinden "A Records" işlemini gerçekleştirdim.


    WHM üzerinden de DNS bölümünden subdomain için A Record kaydını o yönlenmesini istediğim IP adresi olarak düzenledim.

    Bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

    Şimdiden teşekkürler...

    Saygılarımla,
    Bahadır ACAR

    __________________________________________________ __________

    Datacenter sorunumu çözdü, nasıl yaptılar bilmiyorum ama artık istediğim gibi çalışıyor
    Hocam sorunu nasıl çözdüler, tam olarak aynı şey olmasa da aynı şeyin benzeri bana da lazım.
  • 26-08-2016, 15:08:22
    #5
    usmbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorunu nasıl çözdüler, tam olarak aynı şey olmasa da aynı şeyin benzeri bana da lazım.
    Hosting var ise panel uzerinden ilgili siteye A kaydi ekleyerek yonlendirme yapilabilir.