• 31-03-2008, 19:20:57
    #10
    Tamam hocam çok teşekkür edrim...
  • 31-03-2008, 19:21:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    key falan çıkıyor sunucu bana ait değil. ssh manage yazan butona basıyorum key ekleme falan çıkıor.