plesk sürümleri aynı. eski reselde yedek alıyorum bir türlü aldığım yedeği indiremiyorum yardımıcı oalbilcek varmı acaba hayrına

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:46:49 -->-> Daha önceki mesaj 21:43:25 --

eski reseldeki yedeği indirip yeni resele kurmak istiyorum.