• 27-05-2014, 16:49:50
    #1
    Selamun Aleyküm,
    dün gece 1'de bu sekilde kayitlari girdim dahale aktif olmadi, acaba nedendir, biryerde yalnislikmi yaptim..
  • 27-05-2014, 19:28:52
    #2
    vealeykümselam. ayarlarınız doğru. eğer sorununuz mail alıp gönderememe ise; belkide şu ayarı es geçmiş olabilirsiniz. ilgili domaini açın, mail - change settings sayfasına girin. Activate mail service on domain seçeneğini pasif yaparak kaydedin.
  • 27-05-2014, 19:33:06
    #3
    yok üstadim, suanki sorun Yandex DNSleri dahale görmedi, üzerinden 18 saat fln oldu.. Mail gönderimi yapabiliyorum fakat alimda hata veriyor.
    Domainin orjinal MX ayarini sildim, sadece Yandexinki var MX olarak ayni sekilde text dns ayarida sadece Yandex'inki.
    Yandex;
    Alıntı
    Alt alan adı — @
    Kayıt tipi — MX
    Veriler — mx.yandex.net.
    Öncelik — 10
    Etki alanını Yandex'e devredebilirsiniz. Bu durumda MX kaydı ayarları otomatik yapılır.

    MX kayıtlarını kontrol et
    Son kontrol sonuçları (27/05/2014 17:54)
    MX kaydı bulunamadı
    Bir sonraki kontrol: 27/05/2014 18:02
    yaziyor.
  • 15-03-2015, 18:53:36
    #4
    bu ayarları yaptığın sayfada (plesk) üst kısımda refresh diye bir buton çıkar ona basman lazım.o ayarlar ile yeniden başlayacak işlemeye..

    o zaman bak yandex den o zaman çalışır..