Bir reseller hesabında bulunan 125 siteyi nasıl taşırız arkadaşlar ?
Hostingcimiz tek bir yedek veremediğini beyan etti.Bişi diyemedik.
Tek tek yedek alıp tek tek manuel şekildemi taşınır bunlar ? daha kolay yolu yokmu ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:13:28 -->-> Daha önceki mesaj 16:28:06 --
yokmu bilen eden
Resellerden 125 Site taşıma.
7
●755
- 25-02-2014, 18:47:06plesk olsun whm olsun birbirleri arasında kolaylıkla taşınabiliyor. geçen aylarda taşımıştım 67 siteyi.. arkadaşın dediği gibi whm to whm ya da plesk kullanıyorsanız hangi panele taşıyacaksınız yine aynı şekilde panellerin kendi içinde yüklü scriptleri vardır.
hangi panelden hangi panele taşıyacaksanız belirtseydiniz iyi olurdu, tam manasıyla yardımcı olabilirdik. - 27-02-2014, 23:57:10Üyeliği durduruldumerhaba
resellerden tek tek taşınması lazım veya sunucu root yetkisi olan birisinin ssh den yedek alması lazım.whm to whm için root yetkisi şart. - 28-02-2014, 00:03:58En basit ve kolay yolu ssh root ile yaparsınız.
Alttaki linkte anlatım mevcut.
https://www.r10.net/site-amp-server-a...islemleri.html