• 25-02-2014, 17:13:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir reseller hesabında bulunan 125 siteyi nasıl taşırız arkadaşlar ?

    Hostingcimiz tek bir yedek veremediğini beyan etti.Bişi diyemedik.

    Tek tek yedek alıp tek tek manuel şekildemi taşınır bunlar ? daha kolay yolu yokmu ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:13:28 -->-> Daha önceki mesaj 16:28:06 --

    yokmu bilen eden
  • 25-02-2014, 17:14:47
    #2
    tek tek harbı uzun surer yaaa ama yedekde duzgun yuklenır mı bilemedım saglıklı bi tasıma bnce tek tek yedekle olur
  • 25-02-2014, 18:23:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu daha işin bir kısmı kalanıda var.Nasıl yapacağız çözemedim.
  • 25-02-2014, 18:27:11
    #4
    whm to whm diye bi şey vardı bi bakın isterseniz.
  • 25-02-2014, 18:47:06
    #5
    plesk olsun whm olsun birbirleri arasında kolaylıkla taşınabiliyor. geçen aylarda taşımıştım 67 siteyi.. arkadaşın dediği gibi whm to whm ya da plesk kullanıyorsanız hangi panele taşıyacaksınız yine aynı şekilde panellerin kendi içinde yüklü scriptleri vardır.

    hangi panelden hangi panele taşıyacaksanız belirtseydiniz iyi olurdu, tam manasıyla yardımcı olabilirdik.
  • 27-02-2014, 23:57:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    merhaba

    resellerden tek tek taşınması lazım veya sunucu root yetkisi olan birisinin ssh den yedek alması lazım.whm to whm için root yetkisi şart.
  • 28-02-2014, 00:03:58
    #7
    En basit ve kolay yolu ssh root ile yaparsınız.
    Alttaki linkte anlatım mevcut.
    https://www.r10.net/site-amp-server-a...islemleri.html
  • 28-02-2014, 00:08:31
    #8
    resellerde whm kullanıyorsanız yeni alacagınız host firmasınında reselleri whm olursa yeni host firmanız yedekleri taşır. yani hostcunuza reseller bilgilerinizi verirsiniz taşırlar. site sayısı çok fazla olduğu için ücrette talep edebilirler.