Anket Hangi Yönetim Panelini kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 67
Hangi Yönetim Panelini kullanıyorsunuz?
cPanel
%68,66 (46 Oy)
Plesk
%19,40 (13 Oy)
DirectAdmin
%8,96 (6 Oy)
Diğer
%2,99 (2 Oy)
  • 25-11-2013, 15:58:41
    #10
    Çok az siteniz varsa, şahsınız için kullanıyorsanız, sunucu aldığınız firma da ücretsiz Plesk lisansı sağlıyorsa, cPanel biraz lüks olur.

    Hosting sağlıyorsanız, performans istiyorsanız, hiç bir sorun yaşamak istemiyorum diyorsanız, kalite istiyorsanız, lisans parası bana dokunmaz diyorsanız kesinlikle cPanel.

    Windows kullananlar zaten cPanel kullanamıyor, Plesk veya Windows'a uyum sağlayan bir panel kullanmak zorundalar.

    Ayrıca bizim gibi SesliChat işi yapanlarda bir yandan Plesk bulundurmak zorundalar, çünkü SesliChat scriptlerinin birçoğu Plesk panele uyumlu oluyor. Birkaç tane SesliChat paneli var elimizde, Plesk üzerinde çalışıp cPanel üzerinde çalışmıyor veya sorun çıkarıyor. Bunların nedenlerinden birisi cPanel sunucularında güvenlik ayarlarının genellikle birazcık abartıldığı.

    Kısacası;

    Plesk: Ekonomik, basit.
    cPanel: Kaliteli, profesyonel, sorunsuz, işlevsel.
  • 27-11-2013, 14:36:36
    #11
    website panel & direct admin kullanıyorum çünkü çalıştığım firma bunlarla yürütüyor işi.
    ancak sektöre cpanel ile girmiştim onun tadı bir başka
  • 27-11-2013, 14:38:21
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cPanel candır, gerisi heyecandır.
  • 27-11-2013, 17:57:49
    #13
    Tabiki cpanel
  • 29-11-2013, 12:19:18
    #14
    cPanel 'siz bir sunucu kullanmam ki
  • 12-12-2013, 23:35:17
    #15
    okadar zaman plesk panelin sorunları ile ugrastimki artık beni şaşırtabilecek sorun yok o yuzden en kısa yol bildiğin yol

    ben plesk kullanırım.
    hangisi daha iyi derseniz tabiki cpanel
  • 12-12-2013, 23:36:51
    #16
    kullanmadıgım panel yok ancak pleskten cektıgımı hıc bırınden cekmedım lanet olsun pleske

    cpanel varken pleskemı kaldık