• 28-08-2013, 23:36:46
    #1
    Merhaba,

    Plesk panel için horde ve mailenable harici daha kullanışlı,güzel bir webmail uygulaması önerebilirmisiniz.

    Windows sunucu üzerine yüklemeye çalışıcam.
  • 29-08-2013, 00:12:29
    #2
    imap server kurulu ise roundcube veya squirrelmail
  • 29-08-2013, 00:18:07
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MerakMail
  • 29-08-2013, 07:15:04
    #4
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imap server kurulu ise roundcube veya squirrelmail
    imap server kurulu olup olmadığını nasıl anlıyabilirim.

    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MerakMail
    Ücretli bir uygulamamı bu. Ekşi sözlükte ücretleri konusunda baya uzun bir yazı var çünkü
  • 29-08-2013, 08:07:48
    #5
    Roundcube tavsiye ederim.


    iphone5 tapatalk ile gönderildi.
  • 29-08-2013, 09:13:24
    #6
    Mail enable 'nin free versiyonu var. Oldukça kullanışlı . Tavsiye ederim. Türkçesi de mevcut.
  • 29-08-2013, 09:38:02
    #7
    halukunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Roundcube tavsiye ederim.
    Bunu bir denicem yorumlarına baktım memnun olan kişi sayısı fazla


    quite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail enable 'nin free versiyonu var. Oldukça kullanışlı . Tavsiye ederim. Türkçesi de mevcut.
    Şuan bunu kullanıyorum ama hiç memnun değilim. Performanslı çalışmıyor uzun süre girmesem mail'e bir işlem yapmak istesem hemen kasmaya başlıyor..