Plesk için webmail uygulaması tavsiyesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Plesk için webmail uygulaması tavsiyesi
6
●
624
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
cPanel, Plesk, DirectAdmin
Plesk için webmail uygulaması tavsiyesi
28-08-2013, 23:36:46
#1
HHHMMM
Merhaba,
Plesk panel için horde ve mailenable harici daha kullanışlı,güzel bir webmail uygulaması önerebilirmisiniz.
Windows sunucu üzerine yüklemeye çalışıcam.
29-08-2013, 00:12:29
#2
victories
imap server kurulu ise roundcube veya squirrelmail
29-08-2013, 00:18:07
#3
ukayl
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
MerakMail
29-08-2013, 07:15:04
#4
HHHMMM
victories adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
imap server kurulu ise roundcube veya squirrelmail
imap server kurulu olup olmadığını nasıl anlıyabilirim.
ukayl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MerakMail
Ücretli bir uygulamamı bu. Ekşi sözlükte ücretleri konusunda baya uzun bir yazı var çünkü
29-08-2013, 08:07:48
#5
halukunal
Roundcube tavsiye ederim.
iphone5 tapatalk ile gönderildi.
29-08-2013, 09:13:24
#6
quite
Mail enable 'nin free versiyonu var. Oldukça kullanışlı . Tavsiye ederim. Türkçesi de mevcut.
29-08-2013, 09:38:02
#7
HHHMMM
halukunal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Roundcube tavsiye ederim.
Bunu bir denicem yorumlarına baktım memnun olan kişi sayısı fazla
quite adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mail enable 'nin free versiyonu var. Oldukça kullanışlı . Tavsiye ederim. Türkçesi de mevcut.
Şuan bunu kullanıyorum ama hiç memnun değilim. Performanslı çalışmıyor uzun süre girmesem mail'e bir işlem yapmak istesem hemen kasmaya başlıyor..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler