Teknik bilgim yok, daha önce hep manuel olarak visual stuido ile birlikte çalışmıştım. Sunucu alayım proje yayınlayayım dedim bana plesk panel diye birşey verdiler. Araştırdım falan mssql ve dotnet 4.5 yüklü değilmiş. Sunucu sahibi çok hayırlı biri olduğu için sorularıma yanıt alamadım.
Plesk Panel SQL Serverı görüyor ama veritabanlarından MySQL açabiliyorum, MSSQL seçeneği yok. Dotnet 4.0 gösteriyor panelde ama 4.5 i kurduğumda repair ve remove yazıyor yani zaten kurulu diyor. İyice çıkmazdayım

Bilen birisi anlatırsa sevinirim.