Merhabalar ;
centos 6.3 kurulu makinede .
Counter-Strike linux kurulumu yapıyorum şu anlatımları yaptım fakat olmadı.
- clantr, r10, cstrike-planet.com buradaki anlatımların hiç biri işe yaramadı
Acaba centos sürümünden dolayı mı çünkü 6.2 de sorunsuz kuruyordum.
Yardımcı olucak arkadaşlar varsa şimdiden teşekkür ederim.
Counter-Strike Linux kurulumu hakkında yardım.
10
●2.954
- 02-01-2013, 18:39:01olmayan kısım neresi ? Nerede hata alıyorsun
Detaylı anlatım : http://www.tahribat.com/Dokuman-Linu...-Kurulumu-373/ - 02-01-2013, 19:10:44Ustam Buradaki anlatımı yapıyorum,
./hlds_run -game cstrike -autoupdate +maxplayers 20 +map de_aztec
Kodunu giriyorum server shutting down diyor
./hlds_run -game cstrike -autoupdate +maxplayers 20 +map de_aztec +ip ip +port 27015
komutunu giriyorum server açıldı gibi gösteriyor yani şu kodu veriyor putty:
Valve Anti Cheat is running.
Bu kodu verdikten sonra sw girmeyi deniyorum girmiyor. Sanırım metamod kurulu olmadığından dolayı. senin verdiğini denedikten sonra tekrar yazacağım konuya. - 02-01-2013, 21:39:27ustam tüm modüller sorunsuz çalışıyor.
Servera non steam den girerken şu hatayı veriyor konsola:
Could not establish connection to Steam servers (steamclient2). Connecting
Fakat steam ile giriş yaptığımda servera girmiyor konsolada hata vermiyor.
putty screen ekranında ise şu kodlar var:
scandir failed:/home/cs2/SAVE scandir failed:/home/cs2/./valve/SAVE scandir failed:/home/cs2/./platform/SAVE L 01/02/2013 - 17:31:56: -------- Mapchange to de_dust2 -------- [AMXX] Loaded 1 admin from file Looking up breakpad interfaces from steamclient Calling BreakpadMiniDumpSystemInit Master server communication disabled. Executing AMX Mod X Configuration File Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx" Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx" Could not establish connection to Steam servers. Reconnected to Steam servers. VAC secure mode is activated.
- 03-01-2013, 16:24:04Ustam verdiğini denedim fakat olmadı.PHPci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Genki buyur:
Currently loaded plugins: description stat pend file vers src load unlod [ 1] dproto_EF RUN - dproto_i386.so v0.9.87 ini Start Never [ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY [ 3] sXe Injected RUN - sxei_mm_i386.so v8.1.0.7 ini ANY ANY [ 4] Fun RUN - fun_amxx_i386.so v1.8.1.3 pl2 ANY ANY [ 5] CStrike RUN - cstrike_amxx_i38 v1.8.1.3 pl2 ANY ANY [ 6] CSX RUN - csx_amxx_i386.so v1.8.1.3 pl2 ANY ANY 6 plugins, 6 running - 03-01-2013, 17:59:18eksik modüller gördüm.Normali şöyle olması gerekiyorDeaDB0Y5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım siz Amx Mod X Base i kurdunuz ama üstüne Amx Mod X Cstrike eklemediniz galiba.Yüzeysel olarak pek fazla birşey söleyemeyeceğimAlıntı - 04-01-2013, 03:32:33iplerin yurtdışına açıkmı ?
Ping alabiliyormusun dışarıdan
www.ping.eu dan deneyebilirsin
Ek olarak sadece sunucuda dproto kalsın,sxe,amxmodx vs kaldırıp girmeyi denermisin