Merhaba,
1 haftadır denemediğim yol kalmadı ancak oyundayken çok fazla takılıyor.
Nasıl bir çözüm bulabilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Ekran kartı 1050ti.
Cs2 Çok Fazla Kasıyor.
18
●692
- 13-09-2023, 18:39:24
- 13-09-2023, 18:41:24Cs2 maalesef ki optimize edilmediğinden normal cs de ne fps alıyorsanız yarısını cs2 de alıyorsunuz. Oyun çözünürlüğünü ve grafik kalitesini düşürmelisiniz. Birde ram 8 ise onu 16 yapın.
Oyun açıkken arkaplanda açık olan her şeyi kapatın. - 13-09-2023, 18:43:50İşlemci : Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz 3.41 GHzVisionsMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ram : 8GB
Hepsini düşürdüm hocam 2 gün önce oynarken baya iyiydi bugün 5 dk oynayamadım donmasındanRuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2023, 18:44:431.5 de en az 10.000 saatim var genç kafe, cs oyuncu daademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2023, 18:46:18Oyun çözünürlüğünü 1920x1080 e falan çekip kaliteyi de düşürüp deneyin. Bu seviyelerde ise o konuda yapacak bir şeyiniz yok maalesef ama ramden dolayı zaten fps drop yiyorsunuz.AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rami 16 ya yükseltmeniz mecburi.