biskuvit[nokta]com Jenerik Domain 20tl'den
19
●1.256
- 30-01-2013, 11:22:51Evet arkadaşlar 230FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ile devam ediyoruz. Varmı artırannn
- 30-01-2013, 11:47:42Amacım baltalamak değil, yanlış bilgiyi düzeltmek.CLR34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baltalamak olarak algıladığınız için ilk mesajımı kaldırıyorum. - 30-01-2013, 12:16:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Konuyu rapor edip Jenerik bölümünden com-net e aldıran benim. Konuya moderatör müdahale eder diye dün yazmamıştım fakat domain jenerik değildir.
Türkçe'de Bisküvit diye bir kelime yoktur. Başlıkta bir kandırmaca söz konusudur.
Baltalama olarak algılamayın. Buradan bu tarz tepki almak istemiyorsanız, balon satışlar değil, gerçekçi satışlar yapmanız lazım.

- 30-01-2013, 15:13:26Hocam teklif için teşekkürler fakat teklif veren arkadaşlar var 4 saat verin bir çok kişi akşam burda olur, sonra konuya teklif verenler benm hakkımda şikayet konusu açmasın 4 saat beklemeye itirazınız olursa lütfen belirtin.CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet 600tl ile devam ediyoruz. ihale için son 4 saate girdik Artıran yoksa satıyorum. - 30-01-2013, 19:25:46Kimse sizden şikayetçi olamaz. Hemen al konusunda 600 TL sizin için uygunsa anlaşırsınız ve satışı bitirebilirsiniz. Arkadaş arttırım yapmamış zaten, hemen al için 600 TL'lik teklif sunmuş.
- 30-01-2013, 20:37:48hemen al teklifi sunmadım hemen alda Hemen Al: 2.500 TL yazıyoryaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ile devam ediyoruz. Varmı artırannn
