Arkadaş geçen pazartesi ödeme yapacağını söylemiş fakat yapmamıştır. En son dün yapacağını bildirmiş, yine yapmamıştır. Üzerinden 1 hafta geçmiştir. - trade kullanma hakkım vardır ve domaini tekrar açık artırmaya çıkaracağım.
Evet arkadaşa işlerimin yoğunluğundan dolayı ödeme yapamadım.
Burada paypal kullanan arkadaşlar bilirlerki ödemelerimi anında yaparım. Arkadaşın maduriyeti giderilmesi adına domaini üzerime almayacağım lakin ödemesini pazartesi kesinlikle yapacağım.
Açık arttırma devam edebilir. Pazartesi ödeme yapmamam durumunda beni forumdan uzaklaştırabilirsiniz.
Herkese iyi çalışmalar dilerim.
Domain tekrar satışa çıkarılmıştır. Lütfen zahmet edip ödeme yapmayınız, hakkınızın geçmesini istemem. Ödemeyi banka yoluyla değil, Atm kullanarakta yapabilirdiniz. Gönderim ücretini benden de düşebilirdiniz sorun değildi.
Hayır hocam. Her zaman dürüst alışverişler içinde bulunmuşumdur.
Ticarette böyle konulara çok dikkat ederim, ayrıca adıma leke sürülmesini de istemem.
Ödemenizi pazartesi hesabınıza geçiyorum,
Ayrıca size geçecek parada hakkımı helal ediyorum.