Açık artırma size kalmış, en kısa sürede satıcı ile irtibata geçin lütfen.
ok hocam arkadaş msj atmıs gormrmişim hemenodemesini yapıyorum
kendisine msj attım ödeme bilgileirn, istedim bekliyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:07:33 -->-> Daha önceki mesaj 00:03:16 --
hocam ödem ebilgilerini gondermedin neden hemen report yapıyorsun ki
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:28:29 -->-> Daha önceki mesaj 00:07:33 --
hocam 5 tl lik domain için kimse burada odemememzilik yapmaz siz eger odeme bilgileirni godnerseydinzi ve ben odemeseydim ozaman haklısydınız dun gonderdiğinzi msj su an duruyor. istersenzi hodri meysdan verelim sifrelerimizi mod lara baksınlar bakalım odeme bilginiz varmı. burada kimsenin hele hele benim 5tl lik bir domain için odememezlik yapmayacagımı herkes bilir. Siz ödem bilgilerini gonderin domaininiz sizin olsun ebn paraınıda oderim. Ama haksız yere report etmeniz hiç de uygun değil bben mod lara sifremi vermeye razıyım baksınlar bakalım ödeme bilgisi gondermişmisiniz