• 15-01-2011, 18:49:04
    #19
    17 kalırsa pm lütfen.
  • 15-01-2011, 19:23:37
    #20
    Black_Paw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 kalırsa pm lütfen.
    17 tl ile devam ediyor

    hemen al 30 lira

    domain 2011 ocak 1 de regli
  • 15-01-2011, 19:34:44
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    18 olsun bizim olsun
  • 15-01-2011, 19:50:34
    #22
    exoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 olsun bizim olsun
    18 tl ile devam
  • 15-01-2011, 22:29:27
    #23
    19 oldu kalırsa pm.
  • 15-01-2011, 23:25:19
    #24
    19,99 Olsun Hayırlı Olsun (:
  • 15-01-2011, 23:27:18
    #25
    Perspektifkf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19,99 Olsun Hayırlı Olsun (:
    biz 20 tl diyelim

    ( sana kalırsa 19,99 sayalım )
  • 16-01-2011, 00:07:04
    #26
    "Benim Olucak Fıstık Vurucam Kırbacı, Vurucam Kırbacı"

    [Sezercik - Aslan Parçası] Filminden Küçük Bir Replik Okudunuz... (:
  • 16-01-2011, 02:13:18
    #27
    perspektifkf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "benim olucak fıstık vurucam kırbacı, vurucam kırbacı"

    [sezercik - aslan parçası] filminden küçük bir replik okudunuz... (:
    :d:d:d:d:d:d:d:d:d

    21,10