atacan1986 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunları burdanda yazabilirsin
1993 yılında sen internet nedir , web sitesi nasıl yapılır , cgi nedir , domain nedir bilirmiydin acaba..
ben 93 yılında(7 yaşımda) bunları biliyodum, babam sağolsun bütün bildiklerini bana öğretti beraber yazılım yapardık , ilk domainimi 1996 da aldım . silkelen kendine gel . kimle dans ettiğinin farkında ol..
hala düşünce diyosun..
öyle üfürükten hostculuk yapmakla bu iş olmaz.
JENERİK ne onu bir öğren önce.
Sinirimi bozan tek şey ısrarla haklı olduğunu savunman bana büyük saygısızlık yapmana rağmen hala düşünceye saygılıyız demen. pes doğrusu . ne kadar saygılı bi insanmışsın..
-----------------------------------------------
sana bildiklerini ister baban öğretsin istersen başka birisi beni ilgilendirmez
sen 93 te veya 96 alan adın olmus bana ne beni neden ilgilendirsin
sen benim muatabım değilsinki seni kaideye alarak seninle dans edeyim
biz bir konu actık beyen beyenme düşüncene saygılı olduk yazdık yanlış açmışız dediğimizde egonuz tatminmi olucak yazmıyorum kabul etmiyorum
ben hiçbirzaman haklıyım diye bir kelime yazmadım
senin yazılımcılığın bei ilgilendirmez benim yanımda senden daha iyi yazılımcı 10 tane çalışanım var vede her gün 2300 kişiye hizmet veriyorlar iyi veya kötü
sen evinde otur aç bilgisayarını babanın öğrettiği çalışmlarına devam et
Babalara saygıyı çok severim seni genç yaşta eğitmiş nekadar güzel 97 yılında alan adı sahibi olmuşsun negüzel bende ozmanlar yanlış hatırlamıyorsam hollanda'dabir suncu firmasında takılıyordum eeeee Adı neydi dur dur aklıma gelicek şimdi haaaa buldum ADI LeaseWeb ti evet şimdi hatırladım eeee Babam sağolsun hadi sağlıcakla kal
baban herseyi öğretmiş fakat abilerine karşı saygıyı öğretmemiş anlaşılan
olsun onuda zamanla öğrenirsin
şimdi bir silkelen bakalım Hadi Allaha emanet ol