slm arkadaşlar domainimi satmak istiyorum ilgilenen arkaşlar varsa lütfen pm atsınlar
Domain Adı :www.cepgrafik.com
* Kayıt Tarihi : (21-Haziran-2010)
* Bitiş Tarihi : ( 21-Haziran-2011 )
* Registar : (http://www.paylasweb.net)
* Transfer Ücreti : ücretsiz
* Minimum Fiyat: 20
* Minumum artış: ( 2tl )
* Hemen Al : (30tl)
* Özel Notlar : (site 34 günlük.180 indexi var.alexa 2,309,856. 5 tanede yahoo bağlantısı var)
domainimi satıyorum bakın derim:)
11
●570
- 25-07-2010, 15:45:05pm gönderildi arkaşlar teklifleri sizlerden bekliyorum..buyrun lütfenwebadisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2010, 15:46:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 25-07-2010, 15:55:53kurallara uygun değilmidir hocamWebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2010, 15:58:56Sence ? Aşağıya bir bak bakalım.Birde yukarıya.psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* Domain Adı :
* Kayıt Tarihi : (Yeni bir domaini eski olarak satmak isteyen kişileri engelleyecektir)
* Bitiş Tarihi : ( bitiş tarihi ise domain artı renew(Tekrar kayıt) parası ödememeniz için )
* Registar : (Domainin kayıtlı bulunduğu registar firması godaddy, enom, turkticaret vb..)
* Transfer Ücreti : Domainin yeni kullanıcıya aktarılma şekli ve ücreti
* Minimum Fiyat: Verilmesi Zorunludur
* Başlangıç fiyat: (Bunu sadece açık artırmalarda kullanabilirsiniz)
* Minumum artış: ( Buda 7.01 $ , 7.02 $ şeklinde artırmaya engel koymak için )
* Bitiş Tarihi : Verilmesi Zorunludur
* Hemen Al : (Domaini isteyen kişi açık artırma yoluyla değil parayı basıp alacaksa bu fiyatı baz alacaktır.)
* Özel Notlar : (Burada gereken detaylar olumlu, olumsuz yazılacaktır.) - 25-07-2010, 16:00:40* Bitiş Tarihi :psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* Registar :
* Transfer Ücreti :
* Bitiş Tarihi :
bölümleri eksik, ayrıca ;
Önemli Not: Satış başlıkları altında ( süper fiyat, ucuz, bedava, beş para etmez, tarzında yorumlar yazılamaz cezası ban olacaktır.)
Satış başlıklarını yukarıda tutmak adına atılacak postlar silinecektir.
Satıcı 1 $'a da satabilir 10.000 $ satabilir (Bu kadar etmez, çüş tarzı postlar atmanız konuyu canlı tutacağı için istenmeyen olaylara sebep olacaktır bu yüzden Yasak)
Edit : Konu report edildi.